středa 16. dubna 2014

Nejkrásnější obálka ze série #3 - Temná akademie


Tentokrát jsem si pro srovnání vybrala obálky ze série Temná akademie od Gabrielly Poole ku příležitosti vydání jejího posledního dílu! Obálky sice nejsou až natolik uchvacující, ale mají něco do sebe. Která se nejvíc líbí vám?


Nejkrásnější obálka ze série TEMNÁ AKADEMIE


Ku příležitosti vydání tentokrát závěrečného dílu Temné akademie, jsem vybrala právě ke srovnání obálek tuto sérii. Abych řekla pravdu, když u nás první díl vyšel, byla jsem z obálky nadšená. Líbil se mi. Byl poutavý a zajímavý. Ale s odstupem času už se mi až tak nelíbí. Na plné čáře u mě vyhrála obálka nového čtvrtého dílu s názvem ZTRACENÍ. Ten je od ostatních dílů odlišný a zajímavý. Druhé místo získala obálka druhého dílu Spoutaní a třetí místo patří již zmíněnému prvnímu dílu Vyvolení. Obálka třetího dílu je pro mě naprosto příšerná. :D

Recenze na Vyvolené, Spoutané a Rozpolcené - ZDE, ZDE a ZDE.

Stefanie G.

4 komentáře:

  1. Súhlasím s tebou :) Štvrtý diel má najkrajšiu obálku.. závidím, že v Čechách vyjde už 4. diel a u nás ešte nič :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to? Já myslela, že to vychází tak nějak přibližně po sobě :-o Tak to mě mrzí, ale přes víkend se začtu, tak se můžeš těšit aspoň zatím na recenzi :)

      Vymazat
  2. Mě se popravdě obálka čtvrtého dílu ze začátku nějak vůbec nelíbila, ale jak jsem ji už viděla tolikrát tak jsem si ji najednou fakt oblíbila :), takže souhlasím s tebou, nejvíc se povedla.:) Už se těším až si ho přečtu, jsem strašně zvědavá jak to dopadne :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ze začátku moc nadšená nebyla, ale nakonec, jak mi přišla do rukou, tak jednoznačně vyhrála :D Já se jdu začíst teď o víkendu, tak pak se pokusím co nejdřív napsat recenzi :)

      Vymazat