středa 30. dubna 2014

Knižní přírůstky - duben 2014


Původně jsem si slíbila, že za duben bude knižních přírůstků méně, jenže jak na to tak koukám, je jich čím dál tím víc... Měla bych s tím začít něco dělat :D Ale nestíhám teď přidávat příspěvky především kvůli konci semestru a učením se na TSP... Omlouvám se za to a snad to napravím v březnu :)
Tak a teď už k přírůstkům...


DOSTALA JSEM
Jelikož mám v dubnu narozeniny, tak jsem měla jen jedno přání - knihy! :D Už dlouho jsem si přála sérii Nadpozemská, tak se mi konečně splnilo přání. To samé platí i o Svůdném zlu... Jestli zůstanu a Paranormálové I byly knihy ve slevě, takže jsem je nenápadně navrhla také k nápadům na dárečky :)

KOUPILA JSEM SI
Do výčtu dárečků se bohužel nedostala Aliance, takže jsem si ji musela pořídit sama. :) Fallen Too Far mám sice ve čtečce, ale to je jedna z těch knih, které prostě musíte mít fyzicky v knihovničce :) No a Démona z Hex Hall, Bitvu o Hex Hall a Dokonalý svět jsem si pořídila v den akce Den bez DPH z internetového obchodu BUX.cz, kde když máte členství jsou knihy ještě navíc za pakatel :) Samozřejmě některé! Já tyto tři pořídila za 129 Kč každou a ještě se mi odečetlo DPH, takže super :)

RECENZNÍ VÝTISKY
No a poslední částí jsou recenzní výtisky :) Recenzi na temnou akademii - Ztracení již můžete najít na blogu, Rozděleni čase - Bouře právě čtu, pak se vrhnu nejspíš na Hon. Na Kruh a Plavat se žraloky od Fortuna Libri se moc těším! Na Kukačku z Ikaru jsem zvědavá, moc recenzí na ni není, ale když už nějaké byly, byly kladné. A Jako led mi došlo dnes z Knihcentra. :) Na recenze všech zbylých knih se můžete pomalu těšit :)

VŠECHNY KNIHY DOHROMADY

Celkem se mi jich za duben nastřádalo neuvěřitelných 18! Kdo by to byl čekal :D

A jaké přírůstky přibyly do knihovničky vám?

Stefanie G.

7 komentářů:

  1. wow.. to je fůra knížek :) a polovinu z toho si taky plánuju přečíst..
    www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zvědavá, kdy se na polovinu z nich dostanu :D Ale je to lepší pocit, když jsou aspoň doma :)

      Vymazat
  2. Tak to je krásná kupka :). Tenhle měsíc jsem si taky pořídila Alianci a strašně se na ni těším :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na Alianci strašně těším :D Ale nejdřív budou na řadě recenzáky, ale musím se nutit pokaždý, když jsu kolem knihovničky, abych ji nechala tam, kde je :D

      Vymazat
  3. Too je teda knížok :)
    Samé skvelé tituly, Jako led sa chystám prečítať, vyzerá to super :) Teším na recenzie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem to spočítala všecko, spadla mi čelist, vůbec jsem netušila, že jsem se tak rozšoupla :D Děsivé! Na Jako led jsem se právě vrhla, než se pustím do upírů (Honu) z Fragmentu, tak se můžeš těšit brzy na recenzi :)

      Vymazat