sobota 5. dubna 2014

Nakladatelský maraton - Fortuna Libri (#6)


#6
Fortuna Libri

Jen za tento rok se mi sbírka Fortuny rozšířila o několik knih! Na knihy Umět milovat, Krásná katastrofa, Učiněná katastrofa, Karanténa a Poslední divočina můžete nalézt recenze na mém blogu. K ostatním se snad dostanu během roku :) A musím také ještě doplnit některé díly k sériím (například Paranormálové). 

---------------------------------

Sečteno a podtrženo - dohromady 13 knih :) 

Kolik knih máte z nakladatelství Fortuna Libri vy?

Stefanie G.



3 komentáře:

  1. Od Fortuny mám asi 11 kníh, napríklad aj Dedičku, Banku tiel, Pascu...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky krásné! :) Mně ještě příští týden přibude jednička Paranormálů, tak se pak budu moct konečně pustit do čtení :D

      Vymazat
  2. Krása! Já mám 18, ale taky mi chybí ještě některé díly k sériím :)

    OdpovědětVymazat