pondělí 14. dubna 2014

L. J. Smith - Upíří deníky #3 - Zášť


Zase jsem měla chvíli čas a dala si rychlý rereading Upířích deníku. Dnes je tu MINIrecenze na třetí díl :)


NÁZEV: Upíří deníky #3 - Zášť
SÉRIE: Upíří deníky
AUTOR(KA): L. J. Smith
NAKLADATELSTVÍ: Fragment
ROK VYDÁNÍ: 2009
POČET STRAN: 239
PŘEKLAD: Lucie Schürerová
ŽÁNR: sci-fi, fantasy, upíři

HODNOCENÍ: 3,5/5



"...Děsivá síla plná zášti napadla naše město. Touží všechny zahubit a pít jejich krev. Dokážou se Damon se Stefanem smířit a bojovat bok po boku proti něčemu ještě hrozivějšímu, než jsou oni sami? A dokážu to já?"


*NOVÁ ELENA*
Nechci přidávat moc spoilerů, ale bez některých to nejspíš nepůjde. Konec druhého dílu byl akční a nečekaný, a proto byl čtenář nejspíš celý napjatý, jak bude příběh pokračovat. Tak to alespoň bylo u mě, když jsem knihu četla poprvé. Naštěstí nám Elena z děje nevymizela, ale stala se z ní nová, pro mě lepší, Elena. Tedy alespoň ze začátku.

*PŘEKVAPIVĚ AKČNĚJŠÍ PŘÍBĚH*
Předchozí dva díly byly oproti tomuto až do půlky knihy nudné. Nic se v nich nedělo a čtenář se jen dozvídal nové okolnosti. Tak tomu ale u třetího dílu nebylo. Akce naběhla hned ze začátku a pokračovala až do konce příběhu. Já sama jsem se při rereadingu divila, kolik se toho odehrálo! A byla jsem ráda, že L. J. Smith trošku přidala na napětí.

*NEČEKANÝ KONEC*
Co pro mě bylo nečekané i po druhém dočtení, byl konec. Měla jsem za to, že to, co se odehrálo, se odehraje až v dalším díle. Celkově jsem si tu šokující zápletku pamatovala trošku jinak a doufala jsem, že se ta nově nalezená nová postava objeví ve více dílech!

*POCITY*
U L. J. Smith musí čtenář většinou předpokládat, že se největší akce odehraje až v závěru knihy a jinak se jen seznamuje s příběhem a postavami. Byla jsem ráda, že třetí díl byl odlišný. Tak nějak to člověku dá naději, že tato série nemusí být až tak špatná, jak se o ní povídá. No... Já to s odstupem času zjistím až při rereadingu všech dílů, které mám doma a třeba i naznám, že stojí za to, dočíst celou sérii. :)

Knihu si můžete zakoupit na internetovém obchodě Arara.cz.

Stefanie G. 


Žádné komentáře:

Okomentovat