pátek 4. dubna 2014

Nejkrásnější obálka ze série #1 - Zavržený


Tak jsem se rozhodla vytvořit nějaký malý projekt, pokud se to tak dá nazvat, meme. Nevím jestli podobný projekt někdy někdo přede mnou měl, pokud ano, tak se omlouvám za mé přetvoření. :) Snad se nebude nikdo zlobit.
Jak už jste nejspíš poznali z názvu projektu - Nejkrásnější obálka ze série - úkolem bude vybrat tu nejhezčí obálku z kompletní (nebo vícedílné) série a zmínit se, proč je pro vás zrovna tato obálka nejhezčí. Jako první jsem si vybrala sérii Zavržený, jehož obálky jsem také použila na vytvoření ikony pro tento malý projekt. 
Budu ráda, když se připojíte!

Nejkrásnější obálka ze série ZAVRŽENÝ


Musím říct, že na první pohled pro mě bylo jednoduché vybrat z tohoto kola vítěze. Měla jsem o něm jasno hned, jak jsem nad tímto projektem začala uvažovat. Ale když se teď na obálky dívám s odstupem znovu, mám i druhého favorita. Nejspíš svůj původní výběr měnit nebudu, nejkrásnější obálkou je pro mě ta první - ZAVRŽENÝ. Hned, jak jsem ho před tolika lety uviděla na pultech knihkupectví, věděla jsem, že tuto knihu musím mít doma. To jsem ještě nevěděla, že je to série. Kdykoliv jsem pak v knihkupectví byla, ale bohužel neměla našetřené peníze, obracela jsem knihu v ruce a říkala si, jak je jiná, než všechny ty ostatní. Originální. Zajímavá. Proto se pro mě stává vítězem. 
Obálka druhého dílu mě poněkud zklamala. Vůbec se mi nelíbila, a tak si ode mě vysloužila poslední místo. Třetí díl mě naopak uchvátil. Vážně jsem uvažovala, že bych dala přednost jemu na první místo, ale to bych Zavrženému udělat nemohla. :) Proto se Ticho dostalo na druhé místo a Finále na třetí. Podotýkám, že nehodnotím obsah a děj knih! Od toho jsou recenze. :) Ty si můžete na první tři díly přečíst ZDE, ZDE a ZDE

Stefanie G.




4 komentáře: