sobota 15. února 2014

Mezinárodní den darování knihy aneb knižní Valentýn!

I u mě byl včera knižní Valentýn a nadělil mi toho tolik, že se s vámi musím podělit, na kolik recenzí se budete moci v brzké době těšit :) Není to ještě rubrika Knižní přírůstky, takže se mnoho knih nechám až na konec měsíce a vy se tak budete mít ještě na co těšit! :) Veškeré fotky knih přidám až na konci měsíce.

Jako první mě obdaroval Fragment recenzními výtisky - MEZI NEBEM A ZEMÍ 2 - ZAMILOVANÉ DUŠE a TEMNÁ AKADEMIE 2 - SPOUTANÍ. Z těch jsem měla obrovskou radost. 


Ještě větší radost jsem měla, když jsem se pak šla nakouknout do Levných knih a objevila tam knihu, kterou si už strašně dlouho chci přečíst v angličtině - JMÉNO HVĚZDY od Maureen Johnsonové. Tou jsem se obdarovala sama :D


Nakonec - a ještě větší radost mi přineslo, když jsem tam zároveň s touto knihou objevila i TAJNÝ KRUH - Knihu třetí - Moc z nakladatelství CooBoo. Na tuto sérii si brousím zuby už delší dobu. Ta mi nakonec byla darována :) Dnes jsem měla to štěstí, že jsem získala i Knihu první - Zasvěcení! 



Jaké knihy jste dostali vy? :)

Stefanie G.

2 komentáře:

  1. Pěkné kousky :), na Temnou akademii druhý díl se chystám brzo :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsme na ni moc zvědavá :D První díl jakž takž ušel a doufám, že další bude lepší :)

      Vymazat