čtvrtek 13. února 2014

Abbi Glines - Too Far (#1) - Fallen Too Far

Vím, že je obálka taková... No ne zrovna uchvacující, ale mě zaujala, abych se alespoň podívala, o čem kniha je. Anotace mě překvapila a já se neubránila jejímu přečtení.
Fallen Too Far je první díl této série, Kindle edice má 300 stran, paperback 296. Kniha byla vydaná roku 2012. Následující síly nesou jména: Never Too Far a Forever Too Far.

TO WANT WHAT YOU'RE NOT SUPPOSED TO HAVE...

SHE IS ONLY NINETEEN.

SHE IS HIS NEW STEPFATHER'S DAUGHTER.


She is still naïve and innocent due to spending the last three years taking care of her sick mother. 
But for twenty-four year old Rush Finlay, she is the only thing that has ever been off limits. His famous father’s guilt money, his mother’s desperation to win his love, and his charm are the three reasons he has never been told no.
Blaire Wynn left her small farmhouse in Alabama, after her mother passed away, to move in with her father and his new wife in their sprawling beach house along the Florida gulf coast. She isn’t prepared for the lifestyle change and she knows she’ll never fit into this world. Then there is her sexy stepbrother who her father leaves her with for the summer while he runs off to Paris with his wife. Rush is as spoiled as he is gorgeous. He is also getting under her skin. She knows he is anything but good for her and that he’ll never be faithful to anyone. He is jaded and has secrets Blaire knows she may never uncover but even knowing all of that…
Blaire just may have fallen too far.

CHTÍT TO, CO NESMÍTE MÍT...
JE JÍ JEN DEVATENÁCT.
JE TO DCERA JEHO NEVLASTNÍHO OTCE.

Ještě stále je naivní a nevinná, protože se poslední poslední tři roky starala o svoji nemocnou matku.
Ale pro čtyřiadvacetiletého Rushe Finlaye je tou jedninou věcí, která pro něj kdy byla tabu. Proviněné peníze jeho otce, zoufalá snaha jeho matky získat jeho lásku a jeho šarm jsou tři důvody, proč mu nikdy nikdo neřekl ne.
Blaire Wynn opustila svůj malý statek v Alabamě poté, co její máma zemřela, aby se přestěhovala ke svému otci a jeho nové ženě do jejich rozlehlého domu na pláži podél pobřeží na Floridě. Není připravená na životní změnu a navíc ví, že do tohoto světa nikdy nezapadne. Pak je tu taky její sexy nevlastní bratr, se kterým ji její otec na léto nechá, zatímco on si odjel do Paříže se svojí ženou. Rush je stejně rozmazlený, jak je úžasný. A navíc se jí dostává pod kůži. Ví že je pro ní vše, jen ne dobrý, a že nikdy nikomu nebude věrný. Rush je vyčerpaný a má tajemství, která Blaire nejspíš nikdy neodhalí, ale i když tohle všechno ví... 
...Blaire do toho prostě spadne až příliš.



Abbi Glines je Alabamská rodačka. Její první novela jí vyšla roku 2011 a poté náslodovalo několik bestsellerů podle New York Times, jako je například série Seabreeze, The Existence, The Vincent Boys či The Vincent Brothers. 



“I had fallen too far. I was in love with Rush Finlay.”

Něco málo k ději

UK edice
Blaire je dívka, která ztratila v životě vlastně všechno. Lásku, mámu, sestru i tátu, který od nich odešel. Po mámině smrti se potřebuje postavit na vlastní nohy, ale nemá ani peníze ani místo, kde by mohla bydlet, takže se rozhodne zavolat otci o pomoc a následně se vydává na cestu na Floridu, kde je její příjezd očekáván. Tedy ne tak docela. Rush, její nevlastní bratr, o ní neví. Po příjezdu k jeho domu nastávají komplikace a problémy a ona je nucená si co nejrychleji najít práci, aby odtud mohla odejít. Všechno ale komplikuje to, jak je Rush sexy a nedosažitelný. V jeho přítomnosti je Blaire nesvá a všechny zábrany jdou stranou. Jenže on se od ní snaží držet co nejdál to jde. A pak je tu také to tajemství, které všichni kolem znají, jen ona ne. 


Postavy

Mimo Blaire, dívky, která je neskutečně silná, a Rushe, rozmazleného chlapa, který dostane vše, na co jen pomyslí, se dozvídáme o Blaiřině minulosti, její sestře, matce, otci a její lásce v Alabamě. Poznáváme Granta, nevlastního bratra Rushe, či jeho sestru Nan, která je neskutečná a namyšlená mrcha (vážně ji nesnáším!). Pak je tu Woods, kluk, který není tak dokonalý, ale rozhodně by Blair snesl modré z nebe, kdyby mohl, nebo její spolupracovnice Bethy, která si dá říct snad s každým. Postav je v příběhu mnoho, ale rozhodně se v nich člověk neztrácí.


“Goodbyes weren't all they were cracked up to be”

Angličtina

Angličtina byla úžasná a čtivá, občas jsem se ztrácela v hovorových slovíčkách, jde vidět, že Abbi použila alabamský slang, ale mně se díky tomu kniha četla skoro sama. Pokud máte slovník u sebe a pár slovíček si vyhledáte, nemusel by to být takový problém.

Pocity, postřehy a názory

Jsem touto knihou NADŠENÁ! Opravdu hodně nadšená. Troufla bych si říct, že jsem si ji zamilovala. Má takový ten šmrnc, šarm, napětí a ta přitažlivost mezi Rushem a Blaire jde z řádků nesmírně poznat. Příběh se mi četl lehce a nemohla jsem ho jen tak odložit. Hned na začátku jsem měla tušení, že mě kniha dostane a dostala. Už teď se těším, až se začtu do dalšího dílu, protože Abbi neváhala a skončila příběh tak nečekaně, jak jen mohla a já jsem z toho nesvá! 
Vyprávění je z pohledu Balire a rozhodně stojí za to. Abbi prostě ví, jak příběh podat. Hltala jsem každé slovo a jen čekala, kdy už se ti dva konečně dají dohromady. Ale to bych předbíhala a nechci uvádět moc spoilerů. :)
Samozřejmě by se našlo i několik věcí, které bych rozšířila (jako například Woodsovu roli v knize), nebo které mi přišly nereálné. Ale od toho je to příběh na oddechnutí. 
Byla jsem trochu překvapená, že se Abbi nebála použít vztah mezi nevlastními sourozenci - já ho ve své knize Chelsea taky použila a byla jsem za to kritizovaná, že je to příšerné. Ale abych pravdu řekla, to bylo to, na co jsem byla v knize zvědavá. Chtěla jsem vědět, jak daleko jejich vztah zajde, jak moc ho Abbi rozvede a můžu říct, že jsem byla NADŠENÁ i ŠOKOVANÁ zároveň.
A to TAJEMSTVÍ... No, řekněme, že jsem si představovala něco většího. Sice mě to vyvedlo z míry, ale spíš mě rozčílilo to, že se Blaire pak nedokázala pořádně bránit a vyjádřit svoje pocity a názor.
Takže pokud máte chuť na ZAKÁZANÉ OVOCE, trochu EROTIKY a INTRIKY, přečtěte si Fallen Too Far, myslím, že nebudete litovat! :)

“I can't look at you. I don't want to talk to you. I just want my things. I want to go home.” 

Playlist




Quotes


“The love she left behind will be the reason dreams are reached. She was the rock in a world that was crumbling. Her strength will remain. It’s in our hearts.”

*****

“You said everything I needed to hear. I'm hooked now. You have me. What are you going to do with me?”

*****

“Your instant reaction to being scared is to pull out a gun on someone? Damn girl, where are you from? Most girls I know squeal or some shit like that.” 

*****

“I never asked you for anything more than a room. I don’t expect you to want me. I never did. I am aware that you and I are in two different playing fields. Your league is one I will never measure up to. I’m not the right bloodlines. I wear cheap red dresses and I have a fond connection to a pair of silver heels because my mother wore them on her wedding day. I don’t need designer things. And YOU are designer, Rush.”

*****

“I can’t touch you. I want to so damn bad it hurts like a motherfucker but I can’t. I won’t mess you up. You’re… you’re perfect and untouched. And in the end you would never forgive me.”

*****

“His eyes never left mine. I held his gaze. I could see the storm in his eyes. I knew he was confused. I could even see the fear. Then there was the love. I saw it. The fierceness in his eyes. I believed it. I could see it clearly. But it was too late now. The love wasn’t enough. Everyone always said that love was enough. It wasn’t. Not when your soul was shattered.”

*****

“So it's true what they say about girls from Bama," he replied and I turned my attention to him.

"What do you mean?"

His eyes scanned down my body and back up to my face. A grin stretched slowly across his face. "Tight jeans, tank tops, and a gun. Damn, I've been living in the wrong fucking state.” 



Hodnocení:
5 hvězdiček z pěti (už se nemůžu dočkat dalšího dílu!)




Pokud vás recenze zaujala můžete si knihu objednat ZDE na internetovém obchodě Libris.

Stefanie G.


Anotace, obálky, o autorce: Goodreads
Překlad: můj amatérský :)

Žádné komentáře:

Okomentovat