středa 19. února 2014

Velká čtecí výzva 2014


Tuto výzvu vymyslela Nikki Finn a já se do ní zapojuji s velkým zpožděním :D

Přečíst 10 různých knih z různých sérií:
  1.  Série Every day - Den co den #1 - David Levithan 
  2.  Série Nástroje smrti - Město z kostí #1 - Cassandra Clare
  3.  Série Zavržený - Ticho #3 - Becca Fitzpatrick (re-reading)
  4.  Série Mezi nebem a zemí - Setkání s duchem #1 - Stacey Kade
  5.  Série Elyonova země - Temné hory #1 - Patrick Carman
  6.  Série Divergence - Rezistence #2 - Veronica Roth
  7.  Série Temná akademie - Vyvolení #1 - Gabriella Poole
  8.  Série Too Far - Fallen Too Far #1 - Abbi Glines
  9.  Série Delirium - Delirium #1 - Lauren Oliver (re-reading)
  10.  Série Karanténa - Karanténa #1 - Samotáři 

Přečíst 10 knih z mé knihovničky (koupené před rokem 2014):
  1.  Den co den 
  2.  Dýchání pod vodou
  3.  Easy?
  4.  Moře klidu
  5.  Rezistence
  6.  Krásná katastrofa
  7.  ?
  8.  ?
  9.  ?
  10.  ?
Přečíst 5 knih v angličtině:
  1.  Laurie Halse Anderson - Speak
  2.  Megan Miranda - Fracture
  3. Abbi Glines - Fallen Too Far 
  4. Abbi Glines - Never Too Far
  5. Cylin Busby - Blink Once
Rozečíst 3 nové knižní série:
  1. Série Every day - Den co den #1 - David Levithan
  2. Série The Love Game - Hrej hráčem #1 - Emma Hart
  3. Série Hon - Hon #1 - Andrew Fukuda
Přečíst 10 knih na jejichž obale převládají tyto barvy:
  1. bílá - Dýchání pod vodou, Obyvatel
  2. žlutá/oranžová - V průšvihu
  3. růžová - Fallen Too Far, Umět milovat, Kukačka
  4. červená - Zamilované duše
  5. modrá - Hvězdy nám nepřály, Setkání s duchem, Divergence, ...
  6. zelená - Temné hory, Rezistence, Spoutaní
  7. černá - Ticho, Moře klidu
  8. šedá - Den co den
  9. hnědá/zlatá - Město z kostí, Easy?
  10. fialová - Vyvolení

Přečíst knihy začínající na dané písmeno v abecedě:
A - Asylum
B - Bouře, Božský hráč
C/Č - Čekání na zázrak, Červený vrch , Čistý
D - Den co den, Dýchání pod vodou, Divergence,...
E - Easy?, Erebos
F - Fracture, Fallen Too Far
G - ?
H - Hvězdy nám nepřály, Hrej hráčem, Hon
I - ?
J - Jezdecký tábor Yonahlossee, Jestli zůstanu, Jako led
K - Krásná katastrofa, Karanténa, Koroner, Kukačka
L - Losing It
M - Město z kostí, Moře klidu
N - Návrat z temnoty
O - Obyvatel, Osudová přitažlivost, Oheň
P - Poslední divočina, Plavat se žraloky
R, Ř - Rezistence; Řekni vlkům, že jsem doma
S - Speak, Setkání s duchem, Spoutaní
T - Ticho, Temné hory
U - Umět milovat, Učiněná katastrofa
V - Vyvolení, V průšvihu, Včera tě budu milovat
Y, Z - Zamilované duše, Ztracení, Závist, Zapletený

Přečíst knihy 5 autorů různých národností:
  1.  Den co den - David Levithan - USA
  2.  Vyvolení - Gabriella Poole - UK
  3.  V Průšvihu - Martina Bittnerová - ČR
  4.  Kruh - Sara B. Elfren a Mats Strandberg - ŠVÉDSKO
  5.  Erebos - Ursula Poznanski - RAKOUSKO
Přečíst knihy 5 nových autorů, které jsem doposud nečetla:
  1.  Den co den - David Levithan
  2.  Dýchání pod vodou - Alex Flinn
  3. Město z kostí - Cassandra Clare 
  4. Speak - Laurie Halse Anderson
  5. Moře klidu - Katja Millay
Přečíst 5 různých knih, jejichž název obsahuje:
1 slovo - Speak, Easy?, Ticho, Divergence, ...
2 slova - Moře klidu, Krásná katastrofa, ...
3 slova - Dýchání pod vodou, Hvězdy nám nepřály
4 slova - Vidím to, co vrah; Ve stínu černých ptáků
5 slov - Všechna pravda, co je ve mně

Přečíst jednu knihu o příslušném stránkovém rozsahu:
do 200 stran - V průšvihu (152)
do 300 stran - Dýchání pod vodou (216)
do 400 stran - 
Den co den (344)
do 500 stran - Město z kostí (416)
více než 500 stran - Kukačka (568)

6 komentářů:

  1. Tak to vypadá, že za chvilku nebudeš mít co dělat :D Já jsem na tom oproti tobě dost bledě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to překvapilo :D Ale na začátku to jde, pak jak začnou ubývat místa se to těžko doplňuje :)

      Vymazat
  2. za 2 měsíce to mas skoro hotové to zavidim :D ja to mam tak z poloviny :D a to jsem si to upravila ze nebudu mit 5 a 10 bodu ale ze zapisi vse co jsem precetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to kdybych udělala já, tak je z toho za ty dva měsíce děsivej seznam :D Natož do konce roku :D Ale taky se to pokusím na konci roku nějak shrnout, sice to bude něco a asi se zasměju, ale bude to hezký přehled :)

      Vymazat
  3. to máš skoro celé za 2měsíce plné :D mam tak půlku :D a to jsem si to upravila ze tam zapisuji vše a ne jen 5-10bodu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se to taky snažila doplňovat, proto jsem tam dávala mezi názvy čárky, ale knih na D bylo tolik, že jsem na další řádek nechtěla pokračovat :D Když jsem to tvořila, tak jsem se vyděsila, že to už budu mít skoro hotové :D Ale naštěstí jsou některá písmenka v abecedě zrádná :D Stejně tak počet slov v názvu knihy :D

      Vymazat