pátek 4. října 2013

Odmítnutý

Ano, i mě zasáhla andělská vlna, pokud se to tak dá nazvat. Odmítnutého jsem začala psát v červenci 2011 a dokončen byl během tří týdnů.  Byla to moje první nejrychleji napsaná kniha o 113 stranách v životě. A taky první, na kterou jsem byla víc pyšná, než na ty předchozí. 
Děj Odmítnutého jsem připravovala delší dobu, důležité bylo napsat si osnovu, popsat jednotlivé osoby figurující v knize a udělat i krátký rodokmen, abych si já sama utvořila důležitou linii děje. A jelikož mi jeden příběh nestačil, naplánovala jsem knihu rovnou do dvou dílů (a později i do tří).
Děj Odmítnutého je zasazen do českého prostředí, ačkoliv to v knize není nikdy přímo řečeno. Je to příběh neobyčejné dívky Niny, která je potomkem dvou nefilů, kříženců člověka s andělem. Je nucena přestěhovat se z města na venkov kvůli nemocné babičce.
Na vesnici se setkává s Natálií, kamarádkou, se kterou se několik let neviděla a je to právě ona, kdo Ninu zavede do restaurace Nad Peklem, kde jí její schopnosti prozradí, že to je území padlých andělů.
Ninina matka zemřela, když byla Nina ještě dítě a na smrtelné posteli prosila anděla smrti, Daniela, aby dal na její dceru pozor. On jí to slíbil a stal se z něj napůl anděl strážný a napůl anděl smrti.
Právě Nad Peklem se Nina s Danielem poprvé setkává. A také s Gabrielem, padlým andělem, který v ději hraje velkou roli a podle kterého se kniha jmenuje Odmítnutý.
Nejen, že se v knize rozvíjí bližší vztah právě mezi Gabrielem a Ninou, ale Nina, i přes svoji nesnášenlivost k Danielovi, který je podle ní jen obyčejný šmírák, si začíná uvědomovat, že k němu začíná cítit i něco víc. Nikdo z nich ale netuší, že mezi nimi stojí minulost. Minulost, která není až tak dávná, jak by se zdálo.

První ukázku z knihy si můžete přečíst zde. :)

Stefanie G.

2 komentáře:

  1. No to vypadá božsky! Budeš knihu vydávat? Zveřejňovat? Já bych si jí totiž moc ráda přečetla! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem ji vydávat, ale zatím jsem neměla štěstí na nakladatelství, ale věřím, že časem se to podaří :) Bohužel ted nemám tolik času, kolik bych si přála na úpravy... Navíc, když pak člověk knihu zveřejní, nakladatelství ji pak nechce - nebo je menší šance, že se pak o ni bude někdo zajímat... Takže zveřejnovat ji asi zatím nebudu :) Ale kdo ví, všecko je možné :) Jinak MOC děkuji! Brzy se snad objeví alespon na Goodreads :)

      Vymazat