pondělí 25. listopadu 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 12.



Dnes jsem měla za úkol vybrat knihu, kterou jsem nikdy nečetla a ani ji nikdy číst nechci. Takových jich je mnoho. Počínaje hodně velkým sci-fi, konče u parodií na jiné knihy. Taky už bych nikdy nechtěla číst další knihu od Kundery například :). Každopádně, když jsem měla vybrat z moderní literatury nějakou knihu, kterou jsem nikdy nečetla a ani bych ji číst nikdy nechtěla, zabrousila jsem do erotických románů. Věděla jsem, že série Crossfire mě jen a jen rozčiluje. Objevila se hned po Padesáti odstínech a mně se nelíbilo, jak ji k tomu všichni přirovnávali a říkali, jak je lepší. Jenže zrovna u téhle série se vsadím, že mě to časem dožene k tomu, abych si ji přečetla a porovnala názory ostatních. Pak jsem také přemýšlela nad trilogií 80 dní, jenže ta má až příliš originální nápad. A i Všechny jeho touhy jsem nakonec musela vyřadit, takže mi nakonec zůstal jen chabý příběh BAREV LÁSKY

-------------------------------------------------------------------------------------------


Originální název: Barvy lásky
Autor(ka): Kathryn Tylor
Série: Colours of Love
Nakladatelství: Moba
Počet stran: 256
Rok vydání v ČR: 2013
Žánr: Erotické romány



-----------------------------------------------------------------------------------------

Anotace na stránkách Moby a Databázi knih:

Nespoutaná
Grace je mladá a nenápadná dívka, která se o muže zatím nijak dvakrát nezajímala. Během své stáže v Londýně se však setká s charismatickým Jonathanem Huntingtonem, který ji probudí ze spánku. Grace se s ním stále hlouběji a hlouběji propadá do světa temných tužeb, ztrácí se ve víru svého chtíče. Zatímco Jonathan stále více prahne po naplnění své milostné touhy, Grace si musí uvědomit, jak nebezpečné jsou její city.

Obnažená
Je na něm závislá, na jeho kůži i vlasech. Ačkoliv si Grace moc dobře uvědomuje, jak nebezpečné její city k Jonathanu Huntingtonovi jsou - přesto každým dnem v jeho přítomnosti její láska roste. Opravdu je tak chladný, jak vypadá? Nebo ji Jonathan vnímá pouze jako svou poddajnou hračku? Když ho chce Grace přimět, aby přiznal barvu, vede to ke katastrofě... v jeho přítomnosti její láska roste.


Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat