úterý 26. listopadu 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 13.


Dnešní výzva je s názvem Kniha, kterou chcete mít rádi, ale zaboha se do ní nemůžete začíst - proč? Když nad tím tak přemýšlím, napadá mě především Prokletí od Claudie Palumbo. Zmiňovala jsem ji již ve druhém dni, jako nejhorší knihu, kterou jsem četla v minulém roce. Popis na ni přesně sedí a názor si můžete přečíst ZDE. Opravdu je to kniha, kterou bych chtěla mít ráda, ale nejsem schopná se do ní pořádně začíst. Další takovou knihou jsou ODSTÍNY ŽIVOTA od Lusy Adams. Pamatuji si, když Lusy začala publikovat na svém blogu a rozesílala svoje pokroky mailem. Odstíny života jsem tak nějak už znala a přišlo mi nespravedlivé, že bych si je neměla koupit, když nakonec knižně vyšly. A tak jsem si je pořídila, začetla se, ale skončila jsem v páté kapitole. Bylo tam na mě tolik nadpřirozena, že jsem to prostě nezvládala. Teď, když už se vyrojilo více takových knih a já se přizpůsobila (hlavní pokrok je ten, že jsem se začetla do Města z kostí!) doufám, že se mi dostane času i na tuto knihu. Svoji pozornost si rozhodně zaslouží! 


-------------------------------------------------------------------------------------------



Originální název: Odstíny života
Autor(ka): Lusy Adams
Série: Odstíny života
Nakladatelství: XYZ
Počet stran: 358
Rok vydání v ČR: 2011
Žánr: Sci-Fi, fantasy




-------------------------------------------------------------------------------------------


Anotace nakladatelství XYZ:
Alexandrina Avitalová se za života nijak nelišila od vrstevníků. Když je v den svých devatenáctých narozenin chladnokrevně zavražděna, nikdo nemůže tušit, že smrt se stane začátkem její nové cesty. Tři roky poté, co byla pohřbena a oplakána rodinou a přáteli, se probouzí znovu k „životu“. Je uvedena do světa magie a ďábelských stvoření. Alex musí zapomenout na svůj předchozí život, aby mohla zaujmout pozici neohrožené bojovnice se silami temnot. Podle dávného Proroctví je právě ona jedinou vyvolenou, Spasitelkou, která má rozhodnout odvěkou bitvu mezi dobrem a zlem…


Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat