pátek 15. listopadu 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 2.


A nejhorší knihou minulého roku se stává... Ne, takhle bych to neřekla :) Každopádně Nejhorší knihou pro mě byla a stále je na čtení PROKLETÍ od Claudie Palumbo. Nejde tak ani o to, že by kniha měla špatný příběh (jen je to jako Stmívání a Upíří deníky dohromady), ale prostě se mi špatně čte. Přiznám se, že ji ještě ani nemám dočtenou do konce. Hlavní věc, kterou si člověk po pár přečtených kapitolách (kdy současným bláznivým lidem může připadat, že bratři von Schadenovi k sobě chovají více, než jen bratrský vztah) musí uvědomit je, že Italové mívají v rodinách mnohem vřelejší vztahy. Tam to prostě chodí jinak. A to, co by u nás bylo krapet šokující, je u nich normální. Možná proto se knihou těžko prokousávám. Pod nejhorší jsem ji zařadila kvůli tomu, že jsem ji prostě nebyla schopná dočíst ve stejném roce, kdy jsem ji číst začala. Další knihu, kterou bych mohla jmenovat je Nesnesitelná lehkost bytí od Milana Kundery :D To je pro mě mor na čtení! :D Dostala jsem ji loni k narozeninám a... Ne, tohle opravdu nebyl můj šálek kávy!


-------------------------------------------------------------------------------------------




Název: Prokletí
Originální název: Damned
Autor(ka): Claudia Palumbo
Série: samostatná kniha
Nakladatelství: Brána
Počet stran: 344
Rok vydání v ČR: 2012
Žánr: fantasy (vampire romance :D)




-------------------------------------------------------------------------------------------

Anotace nakladatelství Brána:
„Písničky tě nezradí,“ říká Ligabue. Ale lidé ano. Cathy, modrooká osmnáctiletá černovláska, to zjistila, když ji zradil Mirko, její první láska. Proto sbalila svou kytaru a opustila rodnou Neapol, aby se vypravila do Německa za svou matkou. Chtěla tam ze střípků znovu poskládat své zlomené srdce. Ale Cathy neví, že ji v ponurém německém městečku Madenburgu čeká osud. Osud v podobě Tristana a Konstantina Von Schadenových, zpěváka a baskytaristy známé skupiny Prokletí. Dvojčat, jež nemají vůbec nic společného – kromě mimořádné krásy a téměř hypnotické síly. Vstoupí do Cathyina života a připraví ji o všechny dosavadní jistoty, protože ukrývají dávné tajemství. Cathy brzy pochopí, že jednoho z nich skutečně miluje, ale že ne vždy láska všechno zachrání. Ačkoliv to ještě neví, jejím osudem je bojovat proti Zlu. A proti temným stvořením, mezi něž patří i bratři Von Schadenovi.


Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat