čtvrtek 14. listopadu 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 1.


Jednoznačným vítězem Nejlepší knihy, kterou jsem loni četla je PADESÁT ODSTÍNŮ ŠEDI. Začala jsem ji číst v angličtině, když se k nám dostaly novinky o této knize a to dávno předtím, než se na pultech objevil její český překlad (který mimochodem nemůžu vystát). Prvních několik kapitol vypadalo nevinně a zajímavě, tak jsem se začetla a pak už ji nepustila z ruky. Hltala jsem každé slovo. 
Vybírala jsem z několika dalších knih, které mě nadchly. Byla mezi nimi třeba Divergence od Veronicy Roth, Loď mezi hvězdami od Beth Revisové nebo poslední díl tetralogie Hush, Hush - Finále od Beccy Fitzpatrick. 
Nakonec jsem ale zvolila Padesát odstínů a to především proto, že to bylo něco naprosto jiného a odlišného. 

-------------------------------------------------------------------------------------------



Název: Padesát odstínů šedi
Originální název: Fifty Shades of Grey
Autor(ka): E L James
Série: Fifty Shades
Nakladatelství: XYZ
Počet stran: 610
Rok vydání v ČR: 2012
Žánr: Erotický román



-------------------------------------------------------------------------------------------

Anotace XYZ:
Trilogie Fifty Shades of Grey vás uchvátí, získá si vás a zůstane ve vás navždy.Když se dvaadvacetiletá studentka literatury Anastasia vydává na pohovor s mladým podnikatelem Christianem Greyem, netuší, že potká muže, který jí změní život i hodnoty. Christian je pohledný, chytrý a… tajemný. Naivní a nevinná Anastasia si začíná uvědomovat, že přes jeho skrývaná tajemství jím začíná být úplně posedlá. Ale ani Christian není vůči její kráse, šarmu a charakteru imunní a připouští, že on po ní také touží – ovšem za vlastních, specifických podmínek…


Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat