středa 20. listopadu 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 7.


Dlouho jsem přemýšlela a uvažovala nad tím, jakou knihu vybrat. Bylo to ještě těžší než vybírat oblíbenou knížku ze série. Klidně bych mohla zmínit třeba Čarodějnice z Hex Hall, první díl mě místy opravdu donutil k zasmání. Ale abych pravdu řekla, tak nějak nevím o knížce, která by mě opravdu rozesmála nahlas. Většinou se jen usmívám. Tak jako u Alenky v Říši divů, když se Alenka dostane k Houseňákovi, nebo k vévodkyni, co má za dítě prase. Pokaždé se usměji. Navíc nejsem moc na knihy typu Dobrý voják Švejk, u kterých se hromada lidí může popukat smíchy. Takže jsem se to rozhodla vyřešit tak, že vyberu knihu, která mě rozesmála jako poslední a nejvíc a tou je ALLIE FINKLOVÁ: HOLČIČÍ PRAVIDLA - STĚHUJEME SE. Ta mě donutila usmát se (a občas se i chichotat) nejen jednou :) Recenzi na tuto báječnou knihu můžete najít ZDE.


-------------------------------------------------------------------------------------------



Název: Allie Finklová: Holčičí pravidla - Stěhujeme se
Originální název: Allie Finkle's Rules for Girls (Moving Day)
Autor(ka): Meg Cabot
Série: Allie Finklová: Holčičí pravidla
Nakladatelství: Knižní Klub
Počet stran: 229
Rok vydání v ČR: 2010
Žánr: beletrie (do 10 let)


-------------------------------------------------------------------------------------------

Anotace na Bux.cz:
První z řady příběhů o sympatické Allie, která se za nic na světě nechce s rodiči přestěhovat do nového domu, ve kterém očividně straší! Navíc by se musela rozloučit se svou nejlepší kamarádkou Mary Kay, která je sice poněkud rozmazlená a ufňukaná, ale přece jen je to kamarádka... Allie se rozhodne, že stěhování zabrání všemi způsoby. Život si usnadňuje všelijakými svéráznými pravidly, která nemilosrdně odhalují těžký život dítěte mezi ostatními dětmi a někdy i dospělými.


Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat