sobota 1. března 2014

Christina Laurenová - Božský Cizinec (Beautiful Bastard #2) (RC review)

Skotskou na tři prsty Kolik prstů bys chtěla ty?
– Max Stella, Božský Cizinec



Tak už i já konečně přináším recenzi na Božského Cizince! :) Božský Bastard byla moje druhá recenze na tomto blogu a stále jsem na ni pyšná. Doufám, že se vám bude i tato recenze líbit tolik, jako ta na první díl!
Božského Cizince vydalo nakladatelství Jota roku 2014, má 320 stran a za překlad vděčíme Květě Kaláčkové.  



OKOUZLUJÍCÍ PLAYBOY S NEODOLATELNÝM BRITSKÝM PŘÍZVUKEM.
DÍVKA, KTERÁ SI CHCE KONEČNĚ POŘÁDNĚ UŽÍT. 
A TAJNÝ POMĚR PLNÝ LEHCE PERVERZNÍHO SEXU, ODHALENÝ SE VŠEMI DETAILY.

Sára Dillonová, schopná finanční ředitelka Božského bastarda, se konečně odhodlá ukázat záda tomu nevěrnému zmetkovi, se kterým pár posledních let sdílela postel, a prchne si léčit zlomené srdce do New Yorku. Znechucená několikaletým stereotypem hledá povyražení bez přílišných závazků.
Když v tanečním klubu potká Božského cizince, nepočítá s tím, že by z toho mohlo být něco víc než vzrušující zábava na jednu noc. Ale způsob – a rychlost – kterými vztah s ním překračuje všechny její zákazy a zábrany, ho brzy promění z nezávazného flirtu v něco jedinečného. Celé město ví o tom, že Max Stella je na ženské a střídá je jako ponožky. Navzdory tomu, že vypadá jako klasický nafoukaný byznysmen, začne po setkání se Sárou – a po několika divokých a vzrušujících aférkách odehrávajících se v knihovně, skladišti i sexy klubu – přemýšlet nad tím, jestli by jeho vášně mohly někdy přerůst hranice sexuálního dobrodružství.
Sáru ani tak neděsí představa, že by je někdo načapal při erotických hrátkách na veřejnosti. Spíše se obává, aby si Maxe nepustila příliš k tělu – ale to neberte úplně doslova.

Něco navíc k ději

Pokud jste si oblíbili Bennetta a Chloe, oblíbíte si i ten zajímavý vztah mezi Sárou a Maxem. Když si vzpomenu na rychlé uvedení do děje v Bastardovi, které mi nepřišlo v tu chvíli tak nereálné, jaké doopravdy bylo, je oproti tomu chvíle, kdy se Sára poznala s Maxem vlastně naprosto normální. Možná mi trošku chybělo to nesnesitelné napětí, které měla dvojice před nimi, ale i tato má něco do sebe. Sára se zlomeným srdcem, která se snaží zapomenout na Chicago, poznat New York plnými doušky a přitom je v práci stále stejně upjatá a profesionální, potkává Maxe, playboye, jehož eskapády zná celé město. Pro Maxe je Sára něčím novým, záhadným a neočekávaným, zatím co ona nemá ani pomyšlení na nový trvalý vztah.   


Zamilovával jsem se do ní. A byl jsem královsky v prdeli. 
– Max Stella, Božský Cizinec

Postavy

Kromě Maxe a Sáry poznáváme Willa (jehož příběhu je věnován Božský Hráč), který je zároveň Maxův nejlepší přítel a kolega. A také, což pro mě bylo velkým překvapením, Christina s Lauren nezapomněly ani na Bennettovu a Chloinu maličkost! Je tu i jedna postava, za kterou jsem byla velmi vděčná, a tou byl Sářin asistent George, který rozveselil každou scénu, ve které se objevil!

Postřehy, dojmy a doporučení

Je toho tolik, co bych chtěla napsat a nevím, čím začít. Snad tím, že mě Cizinec zanechal v rozpacích, že jsem očekávala něco jiného a přitom podobného? Že mě nadchl a přitom v něčem trochu zklamal? 
Když jsem tuto knihu začínala číst, byla jsem nedočkavá a nadšená, že ji konečně držím v rukou. Pak přišla rozpačitost z první kapitoly a následně radost, že Christina s Lauren nezměnily styl psaní. Jedna kapitola je totiž psaná z pohledu Sáry a druhá z pohledu Maxe, což je v tomto případě opravdu úžasné! 
Poté už moje závislost na čtení jen rostla. Hltala jsem každé slovo a pak... Pak přišlo jakési zklamání, když se z neplánovaných setkání a sexu, stal opak. Takového vztahu už jsem velký nadšenec nebyla. Na druhou stranu to alespoň oživil promyšlenější příběh. Ano stále to byl sex, kam se člověk podíval, ale byl nadstavený o Sářin minulý život v Chicagu a Maxův starý poměr. O to byl tento příběh oproti Bastardovi trochu hlubší a složitější. Chyběla mi ta přeskakující elektřina a jiskra, jakou jsem cítila z Bennetta a Chloe, ale Sářina minulost ho vyvážila a já jsem se přistihla, že jsem čím dál tím větší fanynka Maxe Stelly! 
Když jsem knihu dočítala, říkala jsem si, že už mě nemůže nic překvapit. Jenže to jsem se pěkně zmýlila. Jakmile došlo na kapitolu Čtrnáct, neubránila jsem se šoku a spadlé čelisti se slovy: "No do háje! Cože?!" (No dobře, možná tam byly i silnější slova :D). Původně jsem Cizinci plánovala strhnout půl hvězdičky, ale tohle mě totálně odzbrojilo a já tu půlku musela vrátit zpět, a to i přes to, že mě Sára občas pěkně štvala. :D
Jak bych Cizince shrnula? Něco málo mu k Bastardovi chybělo, ale pak tu bylo něco, na co by Bastard nenašel odvahu. Max mi jednoduše vyrážel dech a... No prostě, dokud si Cizince nepřečtete, nepochopíte! :) Takže pokud máte náladu na hodně erotiky, něčemu se třeba přiučit nebo si jen tak ze zvědavosti přečíst známý bestseller, neváhejte dát Božskému Cizinci šanci! Max Stella za to stojí! :)

Byla tak krásná, tak zatraceně důvěřivá  ku*va, tak moje. 
– Max Stella, Božský Cizinec

Playlist
Playlist je momentálně ve fázi vyzvídání od samotné Christiny a Lauren :) Snad mi brzy odpoví a já ho pro vás budu moct doplnit. :)


Můj Božský Cizinec

I já mám svoji představu o britském Božském Cizinci! A jaká je ta vaše? :)

Joseph Morgan



Úryvky

Ty jsi takovej blbec.
To už jsem někdy slyšel, postavil jsem se. Měl jsem se Sárou zajímavou konverzaci.
Konverzaci, jasně. Sára s tebou konverzovala. To se mi moc nezdá.
Byla to zábavná konverzace. Sára je úchvatná. Bohužel, byli jsme vyrušeni dřív, než jsem se mohl zeptat, jak se jmenuje.
Aha.“                                                    
Mám štěstí, že jsem na vás narazil, pozvedl jsem s očekáváním obočí.
To máš…“ s úsměvem se na mě podíval a posadil se zpátky do křesla. Ale obávám se, že se budeš muset porozhlídnout jinde. Jsem se svýma varlatama celkem spokojenej, nerad bych o ně přišel. Nebudu ti usnadňovat cestu.
Tys byl vždycky pěknej ocas. 
– Bennett a Max, Božský Cizinec



Víš moc dobře, že tě rád pozoruju při akci. Je to jako chodit se vzduchovkou na ryby, nebo jak to vy Amíci říkáte.
Zaprvý, používáš to blbě a v dnešní době už to nikdo neříká. Zadruhý, kecáš kraviny. 
– Will a Max, Božský Cizinec


Je jasný, že se tu se mnou budeš nudit, a protože jsem sebestřednej pitomec, poprosil jsem tě, abys přišla, ale prostě se neostýchej a sundej si oblečení.
Cože?
Oblečení. Dolů. 
– Max a Sára, Božský Cizinec


Která ženská dělá scény kvůli večeři?
Ta ženská, milá Sáro, pomyslela jsem si, která chápe večeři jako začátek přespání, které zase vede ke každé noci společné. A to vede ke klíčům, potom k sestěhování se. A pak přijdou omluvy, tichý sex, nakonec žádnej sex a mlčení, a v závěru naděje, že se objeví nějaká veřejná událost, na kterou nás pozvou jako pár, a já s ním tak budu moct strávit aspoň nějaký čas. 
– Sára Dillonová, Božský Cizinec


Všechno zůstane tady v téhle místnosti, S…“ přitiskla mi prst na pusu.
Žádná jména, cizinče, připomněla mi.
Nic se odtud nedostane ven, Poupátko. Slibuji. 
– Max a Sára, Božský Cizinec



Hodnocení:
5 hvězdiček z pěti



Knihu si můžete objednat ZDE, stejně jako si přečíst i úryvek z knihy. A pokud jste ještě nečetli ani Božského Bastarda, můžete si moji recenzi přečíst ZDE. Snad se vám recenze líbila a neváhejte do komentářů zmínit váš názor! :)

Za recenzní e-book velmi děkuji nakladatelství JOTA!

Stefanie G.




CZ obálka a anotace: Jota
Originální obálka: Goodreads
Doplňující obrázky: Pinterest, We♥it a Google (ano, já vím, chabé, ale tolik mě jich tam zaujalo a já nestihla zaznamenat stránky!)

2 komentáře:

  1. Dneska jsem to začla číst :-) Snad mě to taky vtáhne do děje jako první díl :-)

    OdpovědětVymazat