pátek 7. listopadu 2014

Knižní přírůstky - říjen 2014


Říjen už je chvíli za námi a já se omlouvám za zpoždění s knižními přírůstky. Školy si na mě vybírají svou daň a já, ať se snažím sebevíc, prostě nestíhám tak, jak bych si přála. Ale i tak se vám jdu pochlubit, co jsem za říjen ukořistila já! :)

K recenzím jsem dostala Muzeum prazvláštních věcí, Řekni vlkům, že jsem doma, Zloděje příběhů, Bílé kosti a Zapleteného.
Od Cylin Busby mi přišlo Blink Once i s věnováním :)
A k svátku jsem dostala Šachovnici bohů, na kterou se moc těším! :))



Celkem jsem za říjen ukořistila 5 knih a dvě e-knihy :) Kolik knih přibylo do knihovničky vám?

Stefanie G.

1 komentář:

  1. Moc krásné přírůstky :) Šachovnice bohů mě také láká, jelikož VA byla vážně skvělá. Tak jsem zvědavá na Tvou recenzi. No a Bílé kosti, Muzeum prazvláštních věcí a Řekni vlkům, že jsem doma? Aaach, bez komentáře ♥

    OdpovědětVymazat