neděle 16. listopadu 2014

Už jste slyšeli o Losing it?




Originální název: Losing it
Série: Losing it
Autor: Cora Carmack
Díl v pořadí: 1.
Nakladatelství: Jota
Překlad: Jaroslava Novotná
Počet stran: 248
Datum vydání: 26. 11. 2014
Klíčová slova: New Adult, romantika
POZOR!: Extrémně návykové a nedoložitelné!


„Jak to, že jsem pořád ještě panna?“ ztrápeně si opakuje každý den při pohledu do zrcadla Bliss Edwardsová, na první pohled úspěšná a bezproblémová studentka herectví obklopená množstvím přátel, kteří však absolutně netuší, čím se jejich pohledná a inteligentní kamarádka užírá. Hodlá skoncovat s panenstvím – jenže ten pravý stále ne a ne přijít.
V okamžiku, kdy se její sexem protřelá kamarádka Kelsey dozví, že Bliss není přes svůj „handicap“ ani lesbička, ani nehodlá odejít do kláštera, navleče ji do úzkých šortek a trička s tak velkým výstřihem, jaké by si samotná Bliss nikdy neoblékla. A potom ji s prohlášením „konečně si vrzneš“ odtáhne do blízkého baru, kde ji po konzumaci několika panáků na kuráž vybízí, aby si našla kvalitního milence na jedno použití. Bliss prchá zbaběle na záchod, ale cestou narazí na zajímavého mladíka jménem Garrick, zabraného do čtení Shakespeara. Neplánovaně přeskočí jiskra a Bliss má tu noc skutečně šanci prožít pohádkový sex…, ze kterého však na poslední chvíli s mnoha nepodařenými výmluvami vycouvá.
Další den ráno, první hodinu posledního semestru, Bliss málem omdlí: zjišťuje, že Garrick, který před necelými osmi hodinami ležel nahý v její posteli, je jejím novým profesorem!


Cora Carmack, začínající spisovatelská hvězda, uvádí ke svému věku a zaměření, že je jí „něco přes dvacet“ a ráda píše o lidech své generace. Vyrůstala v malém městečku v Texasu a nyní žije v New Yorku. Řídí se mottem „Je třeba se postavit čelem ke všemu, co život přináší do cesty a naučit se s tím žít – tedy pokud to zrovna nejsou nůžky“.
Cora Carmacková se věnovala a věnuje mnoha profesím, které dělí na nudné (práce v maloobchodě), zábavné (práce v divadle), stresující (výuka) a vysněné (psaní). Hrdiny svých knih ráda uvádí do velmi trapných situací, skrze něž si však překvapivě najdou toho pravého partnera pro život. I trapní lidé totiž potřebují lásku. [Jota]



Pořádně jsem se nadechla.
Jsi úžasná. No, úplně jsem tomu nevěřila, tak jsem si to v duchu zopakovala ještě jednou. Úžasná. Jsi úžasná. Kdyby moje myšlenky četla máma, určitě by mi dala kázání o skromnosti. Jenomže se skromností jsem to nikdy nikam nedotáhla.
Bliss Edwardsová, jsi fakt šťabajzna.
Takže, jak to, že jsem ve dvaadvaceti jediná osoba v širém okolí, která si ještě nevrzla? Já, vysokoškolačka před promocí a stále neposkvrněná jako kvítek lilie. A teď tady stojím v pokoji a lituju toho, že jsem sebrala odvahu a svěřila se kamarádce Kelsey. Zareagovala asi tak, jako kdybych jí řekla, že pod svou áčkovou sukní schovávám ocas. A ještě dřív, než její čelist dokončila svůj pád, jsem věděla, že to byl hodně špatný nápad.
„Fakt, jo? To kvůli Ježíšovi? Jakože si to necháváš pro něho?“ Kelsey neměla se sexem problém. Měla tělo Barbie a sexem nabušený mozek pubertálního kluka.
„Ne, Kelsey,“ řekla jsem. „Schovávat si to pro někoho, kdo umřel víc než před dvěma tisíci lety, je dost náročný.“


*****
Těšíte se na recenzi? :)

Stefanie G.

4 komentáře:

  1. Jasně že jo. Já se těším na každou recenzi, kor když se jedná o Losing It! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší! Losin it obzvlášť stojí za to :)

      Vymazat
  2. Ano! Knížku jsem četla( ve slovenštině :D ) a byla opravdu parádní!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je rychlost :D Mně se líbila i před některé mouchy moc a rozhodně se těším na další díl :)

      Vymazat