úterý 13. ledna 2015

Abbi Glines - Too Far (#3) - Forever Too Far

"Gone? She can't be gone! Where would she go?"
"Probably somewhere so she doesn't have to deal with Nan's shit and her fiancé running off and leaving her and not answering her damn calls. That'd be my guess. You're a stupid fucker, just like me son."
- Forever Too Far

Tak konečně! I Forever Too Far je za mnou a já se přemlouvám, aby mi neukápla slza. Ne vážně, Rush a Blaire mi budou chybět, ale jsem ráda, že Rosemary Beach má i další postavy a já mám v plánu se hned vrhnout na příběh Woodse a Delly!

Název: Forever Too Far
Série: Fallen Too Far/ Rosemary Beach
Autor: Abbi Glines
Díl v pořadí: 3
Nakladatelství: Atria Books
Počet stran: 292
Rok vydání: 2013
Klíčová slova: NA, romantika, erotika
Přibližný doporučený věk: 18+
Libris: 559 Kč

Rush promised her forever... but promises can be broken.
Torn between his love for his family and his love for Blaire, Rush has to find a way to save one without losing the other. In the end one has to be more important. Letting go isn’t easy.
Blaire believed in her fairytale... but no one can live in a fantasy.
Her love for Rush and desire to have a family keep her believing that they can find a way for this to work. Until she has to make the right decision for her and the baby. Even if it breaks her heart.
Can they find the forever that they both want or has it all just gone... too far?




Abbi Glines je Alabamská rodačka. Její první novela jí vyšla roku 2011 a poté náslodovalo několik bestsellerů podle New York Times, jako je například série Seabreeze, The Existence, The Vincent Boys či The Vincent Brothers.



Zazvonil zvonec…
Musím se přiznat, že jsem se u tohoto dílu pěkně rozčilovala. Začal tak krásně a pohodově a pak přišla Nan se svými problémy a všechno zkazila.
Poté, co si Rush a Blaire užívají té krásné noviny, hned ze začátku je čeká nečekané překvapení – návštěva Rushova otce Deana, který ovšem nepřijel jen tak. Přijel totiž Rushe přesvědčit, aby s sním jel do Los Angeles a zbavil se Nan, která podniká útočné nálety na svého opravdového otce – Kira. Rush souhlasí, ale bere s sebou i Blaire. A to je začátkem jednoho velkého koloběhu nenávistných scén a dramat ze strany Nan.
Nebyla by to Abbi, aby do příběhu nepřidala trošku toho zmatku a nepokusila se vše převrátit naruby. Ale o to víc je tento příběh čtivější!

Postavy
Kromě starých postav – Granta, Woodse, Nan, Abeho a Bethy, poznáváme i postavy nové. Abbi nás seznámí s Rushovým otcem Deanem, či s otcem Nan – Kirem a jeho krásnou a tichou dcerou Harlow. A otevírají se nám i další dveře, tentokrát Abeho minulosti, které přinesou taky nečekaná překvapení.

Angličtina
Angličtina je v knihách Abbi překvapivě úžasná. Jednoduchá, čtivá a příběh prostě plyne sám od sebe. Pokud jednomu slovíčku nerozumíte, vyvodíte si ho z kontextu. Navíc jsem se prostě zamilovala do jižanského slangu, takže… :) Pokud chcete s nějakou knihou v angličtině začít, Abbi je jedna z možností.

Postřehy, pocity a doporučení
Myslela jsem, že mě po prvním díle už žádná další její kniha nemůže emočně vyždímat. Mýlila jsem se. Byla to právě tato. Nejednou jsem ji s rozčilením odložila a nadávala jako špaček na Nan a její trapné a dětinské chování. Ale pak jsem knihu zase musela vzít a číst dál, protože jsem nemohla odolat pokušení dozvědět se, co bude dál. Pak jsem knihu zase rozčileně odkládala, protože se Rush choval jako úplný pitomec… A tak to bylo až do půlky knihy. Mezitím jsem si kousala nehty napětím a s vykulenýma očima doufala, že to Abbi nenechá zajít tam, kam příběh směřoval, a na závěr mi téměř ukápla slza, když všechno dopadlo jednoduše skvěle. J Byla jsem jak na houpačce, ale byla jsem ráda, že byl poslední díl takový, jaký byl. Mnoho lidí nadává, že je to přece jen "příběh Nan", ale mě se takový nezdá. Ano, do půlky s ní budete muset vydržet, a pak se ta mrcha objeví ještě jednou, ale to už se dá zvládnout.
Ještě víc mě Abbi nadchla, když přidala i kapitoly, které bych rozhodně nečekala. A rozhodně mě o to víc navnadila na příběh Granta a Harlow. Nejradši bych jejich knihy začala číst hned, ale přece jen je před nimi ještě Woods a Della. (I když jsem dlouho tajně doufala, že Woods po Blaire bude vzdychat o něco déle…)
Každopádně jsem se do této série zamilovala a doufám, že tomu tak bude i u vás. Jsem oficiálně závislá na Rosemary beach a netajím se tím. J Pokud tedy máte náladu na nějaké to anglické počteníčko plné emocionálních zvratů, erotiky, nečekaných událostí a otevřených konců – Too Far série je pro vás ta pravá!



Hodnocení:
5 hvězdiček z pěti
Knihu si můžete koupit ZDE
Za výtisk velmi děkuji knihkupectví Libris!

Bonus na konci recenze :)

3 komentáře:

  1. Skvělá recenze :) O téhle sérii jsem hodně slyšela, ale ještě jsem ji nečetla.Ale podle tvé recenze to zní vážně dobře :) A oceňuju i ten playlist :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den , chtěla jsem se zeptat jestli už vyšla kniha Forever too far v češtině?
    děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se o tom nejspíš neví, ale zkusím se vyptat :)

      Vymazat