pátek 2. ledna 2015

Knižní přírůstky - prosinec 2014


Prosincové přírůstky!


Klíč, Posedlost a Případ Amelia jsou krásné recenzní výtisky! Zapomněla jsem ještě na Životy, které jsme ztratili, které mám ve čtečce a brzy se můžete těšit na recenzi!
Můj život u sousedů, Elusion, Nevítaní, Dash & Lily a Léto na druhý pokus tvoří krásný vánoční balíček č. 1 :)
Esej o tragédii, Čas mezi námi a Ukaž, co děláš tvoří vánoční balíček č. 2!
Anglickou Hru o trůny jsem si koupila sama (jednu ještě před Vánoci, druhou při 30% slevách u Dobrovského).
A Tak padne náš svět jsem dostala na Mikuláše :) 

Celkem je to krásných 15 kousků! Ježíšek byl štědrý! :) A já už teď nevím, kterou z nich mám začít číst jako první! Poraďte! 

Také jste měli knižní Vánoce? Pochlubte se! :)

Stefanie G.

3 komentáře:

  1. A tak padne náš svět je naprosto perfektní!

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa veľmi páčila kniha Čas medzi nami. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky :-) Já mám doma Léto na druhý pokus, Nevítaní, Dashe a Lily, Můj život u sousedů a ani jednu z nich jsem prozatím nečetla :-(

    OdpovědětVymazat