pondělí 15. prosince 2014

Zkouškové volá! aneb proč nestíhám...


Pokud už studujete na VŠ, tak to už určitě znáte... Pokud ne a plánujete to, věřte mi, že to není snadné období. Na Pedagogické fakultě na MU nám předtermíny začaly už tento týden a já, jelikož mám ještě dálkové studium v Praze, jsem se toho před Vánoci snažila (a stále snažím) zvládnout co nejvíc, abych v lednu měla relativně klid. (To, jestli se mi to daří nebo ne, je jiná věc.) To ale neznamená, že bych chtěla zanedbávat svoje blogové povinnosti. Věřte mi, že se je snažím ze všech sil plnit, a v každé volné chvíli čtu jak o život, ale není to snadné. 

Momentálně mám rozečtený Případ Amelia, který můžu rozhodně doporučit už teď, a Muzeum prazvláštních věcí, kde to tak trochu vázne... Pořád se nejsem schopná začíst. Téma mi asi zatím tak úplně nesedlo. Snad se to ještě rozjede. Pořád mě totiž láká to, že se autorka nechala inspirovat skutečnými událostmi v New Yorku. Pak mám ještě rozečtenou knihu z Amazonu The Story of Awkward v angličtině, což je mimochodem naprosto skvělá kniha, a chtěla bych na ni mít mnohem víc času. A perlička? Pokud máte Kindle, můžete si ji stáhnout zdarma

A na co se chystám? Pomalinku čtu Životy, které jsme ztratili a vzápětí mě čeká Buď se mnou, ONA a zbylé dva díly ze série Bavettovi

Mám vůbec čas na předvánoční pohodu? Ne. Vlastně jsem ani nestihla pořádně zaježíškovat a čas se mi pomalu ale jistě krátí a já panikařím. :D Ale snad i to stihnu. Loni jsem v tuto dobu byla zavalená těstem a pekla jako o život. Letos jsem zavalená knihami, bohužel ale ne těmi správnými. 

Doufám, že se mi toto hektičtější období brzy uklidní a já zase budu mít čas na přidávání článků do rubriky Moje Goodreads knihovnička nebo Když svítí sluníčko, protože ty dvě mi opravdu moc schází. :) 

A co vy? Taky bojujete s časem? Nebo si užíváte Vánočních trhů a pohody? Já doufám, že to druhé! 

Zároveň bych vás chtěla poprosit, pokud jste ještě dotazník nevyplňovali, jestli byste si  na něj našli pět minut čas, je to k mé diplomové práci a když se někomu bude líbit, je možné ,že to bude mít třeba i nějaký pozitivní vliv na n´knižní akce pořádané i Brně! :) Dotazník najdete zde. Předem vám za to moc děkuji!

Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat