čtvrtek 17. července 2014

Nakladatelský maraton - Baronet (#8)


#6
Baronet

---------------------------------

Sečteno a podtrženo - dohromady 4 knihy :)

Z Baronetu moc knih nemám, stále čekám, že si dokoupím druhý díl Monumentu, ale jelikož jsem se zatím nedostala ani k prvnímu dílu, nespěchám na to. :) Recenzi na knihu Jako led jste si na blogu už mohli přečíst.

Kolik knih z Baronetu máte vy? :)

Stefanie G.

9 komentářů:

  1. Ehm.. baronet je zrovna takove mohutneji zastoupene v me knihovnicce.. 13 kousků..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To je pěkné! Já se rozrostla a mám jich 5 :D Očekávám pak ještě dvě, tak to už budu na sedmi :D

      Vymazat
  2. Ve vlastní knihovničce žádnou, stydím se :( :))

    OdpovědětVymazat
  3. Na to, že som zo Slovenska ich mám doma veľa :)) Asi 12 kníh.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám od Baronetu 26 knih. :)
    Monument, Počkám na tebe a Jako led jsou boží knihy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teeda! :D Tak to je něco :) Na Monument jsem moc zvědavá! Všichni ho vychvalují, tak už jsem neodolala a dopředu si pořídila i druhý díl :)

      Vymazat
  5. Musím se pochlubit, že Baronet je mé nejvíce knižně obsazené nakladatelství v knihovně (snad krome fragmentu a fantom printu) .. mam 13 knih..:)

    OdpovědětVymazat