neděle 1. června 2014

Knižní přírůstky - květen 2014


Tak i já přicházím s knižními přírůstky :) Vím, že tento měsíc bylo příspěvků málo a tomu odpovídá i počet knih, které přibyly do mé knihovničky. I přesto mám ze všech obrovskou radost! 

KOUPILA JSEM SI

Krásné zlo jsem sehnala v Dobrovským se slevou a moc se na něj těším! Ale ještě víc se těším na Monument 14! Ten jsem si koupila zároveň s Pádem andělů od Nikki Finn a jsem na ně nesmírně pyšná! :)

RECENZNÍ VÝTISKY - Fragment

Na knihu Erebos jste si již mohli přečíst recenzi. Zbylé tři na mě teprve čekají. Ale jak už to tak u knih z Fragmentu bývá, jsou to pro mě takové "jednohubky", takže věřím, že mi každá z nich zabere jedno volné odpoledne. :)

RECENZNÍ VÝTISKY - Galatea

Hrej tajně jsem přečetla hned ten den, co mi kniha došla, moc jsem se na ni těšila, takže na tuto knihu jste si již také mohli přečíst recenzi. Na Dívku se sněhem se vlasech se teprve chystám. Bude to moje první severská krimi, tak jsem moc zvědavá! :)

RECENZNÍ VÝTISKY - Knihcentrum

Dva mé překrásné úlovky od Knihcentra! Ano, moooc se na ně těším! :))

VŠECHNY KNIHY DOHROMADY

Dohromady jsem za květen nastřádala 11 knih.

A co vy? Jaké kousky přibyly do knihovničky vám? :))

Stefanie G.

6 komentářů:

  1. Super knížky! Angelfall už mám hrozně dlouho ve čtečce a ještě jsem se k němu nedostala, ale doufám, že to brzy napravím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji měla taky ve čtečce v angličtině, ale stejně jsem propadla českému vydání a neodolala jsem :D

      Vymazat
  2. Krásné zlo si chci také pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem ho ve slevě, tak jsem neodolala :) Snad bude tak dobrá, jak se o ní píše :)

    OdpovědětVymazat