čtvrtek 5. června 2014

Blogger Tag


Tak i já jsem prý byla nominovaná na Blogger Tag :-o. Nerada prozrazuji moc věcí, tak nečekejte obsáhlé odpovědi, ale pokusím se tuto řetězovku splnit. :) Nominovala mě Nikol z Knižního království.

Pravidla jsou: 
1. Povězte o sobě 10 věcí.
2. Odpověz na deset otázek blogera, který tě nominoval.
3. Nominujte pět blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den.
4. Vymysli deset otázek pro ty, které budeš nominovat.
5. Informuj blogery, které jsi nominoval/a.


10 věcí o mně

1.


Bydlím na jižní Moravě.


2. 


Už od desíti nebo jedenácti let miluju Good Charlotte a stále se mě to drží. 
Na jejich prvním koncertě jsem byla ve Vídni roku 2007.


3. 


Psát příběhy jsem začala v páté třídě. Jednalo se o přepis Harryho Pottera do holčičí verze a nakonec i s vlastním příběhem i postavami.


4. 

Dřív mě čtení moc nebavilo, chytlo mě ve velkém až tak ve čtvrťáku na střední.

5. 

Kniha na kterou nedám dopustit je Zavržený od Beccy Fitzpatrick!


6. 


První kniha, kterou jsem přečetla v angličtině byla Avalon High od Meg Cabot - druhák nebo třeťák na střední.


7. 


Ráda se učím cizí jazyky, ale brzy mě to omrzí - umím anglicky, možná bych se domluvila francouzky, rozumím tak nějak italsky a momentálně se učím německy. Ráda bych znalosti rozšířila ještě o ruštinu a španělštinu.


8. 


Na střední jsem propadla seriálu Upíří deníky díky spolužačce. :)


9. 


O Stmívání bych nevěděla nebýt mé nejlepší kamarádky! 


10. 


Mým snem je stát se úspěšnou spisovatelkou! :)


Odpovědi na otázky blogera, který mě nominoval

1. Co Tě přivedlo k tomu, abys začala blogovat?
Popravdě, chtěla jsem dát světu vědět o svých knihách a příbězích, pak se z toho stal najednou knižní blog. :)

2. Kdy čteš nejraději? (ráno, večer, v noci)
Kdykoliv! 

3. Kde čteš nejraději? 
Venku na sluníčku. :)

4. Poslední kniha kterou jsi četla? 
Kronika kambionů - Osudová přitažlivost. Hezká a zábavná kniha. :)

5. První kniha, kterou sis pořídila do své knihovničky? 
Uf :D No to bych musela hooodně přemýšlet. Ale tuším že za své ušetřené penízky jsem si poprvé koupila právě Avalon High nebo P. S. Miluji tě. Ale to jsou jen odhady.

6. Jakou zemi preferuješ nejvíce? Jezdíš ráda do zahraničí?
Už léta chci navštívit USA, ale především venkov, New Orleans a místa, která jsem vybrala do svých knih. :) Zahraničí miluju! Moc ráda cestuji! 

7. Sleduješ seriály nebo filmy? Jestli ano, tak jaké jsou Tvé nejoblíbenější?
Koukám na obojí, záleží, co mě zrovna zaujme :) Oblíbeným seriálem z dětství jsou Čarodějky, teď jsou to The Vampire Diaries, The Originals a The Big Bang Theory. 
Z filmů je u mě na nejvyšším žebříčku P.S. Miluji tě. 

8. Tvé oblíbené jídlo?
Špagety :D

9. Máš doma nějaké zvířátko? Jestli ano, tak jaké? Jestli ne, tak jaké by sis přála do budoucna?
Máme dvě kočičky a velkééého psa :D

10. Co plánuješ na prázdniny?
Na prázdniny? :D Hmm, praxi do školy, možná nějaké to cestování :)


Nominace?

Nominuji všechny, kteří zatím nominovaní nebyli - nemám totiž vůbec přehled, kolik z vás má jakou návštěvnost, jestli jste nováčky nebo už blogujete delší dobu. :) A navíc budu moc ráda, když se kdokoliv z vás přidá. Já sama jsem nominaci ani trochu nečekala.

Otázky?

1. Co právě čtete?
2. Co jste četli předtím?
3. Co se chystáte číst potom?
4. Jaká byla nejvtipnější kniha, kterou jste kdy četli?
5. Jaká byla nejsmutnější kniha, kterou jste kdy četli? (Neberu Hvězdy nám nepřály)
6. Kterou/kterého hlavní(ho)/vedlejší(ho) knižní(ho) hrdinku/hrdinu byste brali za svou/svého nejlepší(ho) přítelkyni/přítele a proč?
7. Ve kterém městě v zahraničí, které bylo zmíněné v nějaké knize, kterou jste četli, byste chtěli bydlet? Proč? (např. Chicago - Divergence, Engelsors - Kruh apod.)
8. Máte nějaké období, rok a místo, do kterého byste se v minulosti rádi vrátili?  Proč? (např. New Orleans, 1950 aj.)
9. Která kniha vám natolik přirostla k srdci, že když o ní někdo říká něco špatného, nemůžete to nechat jen tak plavat?
10. Máte nějakého oblíbeného blogera?


Krásný den přeje Stefanie G.

3 komentáře: