středa 7. května 2014

Nejkrásnější obálka ze série #4 - Andělé


Dnes jsem vybrala obálky série Andělé. Myslím, že všichni vědí, o kterou jde sérii, jelikož obálka jejího prvního dílu byla prostě okouzlující! 

Nejkrásnější obálka ze série ANDĚLÉ

Hned, jak série vyšla u nás, jsem si ji zamilovala. Obálka Pádu je prostě jedním slovem dokonalá a poutavá! I přes to se mi ale nejvíc ze všech líbí obálka druhého dílu MUKA. Hned po něm mám nastejno ráda obálky PÁDU a VYKOUPENÍ. Po nich Zamilovaní andělé a nakonec Vytržení (ta se jim vážně moc nepovedla). 

Která obálka se nejvíce líbí vám? :)

Stefanie G.



5 komentářů:

  1. Milujem túto sériu :3 Podľa mňa je najlepšia obálka Pádu. Pravda je, že som si knihu kúpila iba kvôli nej a slovám: Záhadný a pekný chlapec :D Samozrejme vtedy som mala 12 a Pád bol asi moja 5 kúpená kniha :D :D :D Ale hneď po páde ide u mňa Súženie(Muka) a Vykúpenie :D. Tiež si myslím že sa im trojka moc nepodarila, ale tá ide hneď po týchto troch keďže si myslím že najmenej podarená obálka je knihy Zamilovaní anjeli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky Pád kupovala hlavně kvůli obálce :D Ale pak se mi líbil i příběh, ale bohužel jsem se zatím dál než k prvnímu dílu nedostala, i když je mám až na Zamilované anděly všechny doma :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Prvé dve obálky sú podľa mňa krásne ! :) Tie zvyšené sú síce pekné, no nie sú už také zaujímavé.

    OdpovědětVymazat
  4. Muka a Pád jsou nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat