úterý 28. ledna 2014

Přišla pošta!




Dnes mi došly mé první recenzní výtisky z nakladatelství Fragment! Tímto za ně velice děkuji a vy se v brzkých dnech můžete těšit na recenze následujících knih: 


Největší obrázek výrobku Temná akademie – Vyvolení

Darkova akademie je škola jako žádná jiná! Každý semestr se stěhuje na nějaké nové úžasné místo a studují tu jen neuvěřitelně krásní a inteligentní mladí lidé. A čím více se toho nová zahraniční studentka Cassie Bellová o Akademii dozvídá, tím je zvědavější...
Jaká zlověstná tajemství střeží Vyvolení – skupina vybraných studentů, kteří se od nezasvěcených drží dál? Kdo je tajemný cizinec, který se v noci potuluje po chodbách? A co se doopravdy stalo před rokem, kdy tu za záhadných okolností zemřela studentka? Cassie zjišťuje, že vědět málo je sice nebezpečné, ale vědět příliš mnoho ji může zabít.


Největší obrázek výrobku Mezi nebem a zemí – Setkání s duchem

Královna školy a hvězda místních roztleskávaček Alona Dareová je předurčena pro skvělou budoucnost. Její život však končí nečekaně pod koly autobusu. Všichni si myslí, že je navždy pryč, ale... Alona zůstala ve světě živých jako duch. Pouze jediný člověk ji může vnímat - spolužák a totální lúzr Will. Podaří se jim překonat vzájemnou nechuť a pomoct jeden druhému? Proč Alona neodešla skrze jasné světlo do onoho světa?


Největší obrázek výrobku ELYONOVA ZEMĚ – Temné hory

Všude tam, kde se oceán setkává se zemí, kde útesy jsou tajemné a skály rozeklané, leží Elyonova země plná magických tajemství.
Odhalte společně s Alexou, co se skrývá za vysokými hradbami chránícími město před zlem, které dříme v okolních Temných horách. Dokáže sama čelit prastarému prokletí, pravdě o sobě samé, a zachránit Elyonovu zemi před nebezpečím, které by ji mohlo navždycky změnit? 


Stefanie G.

4 komentáře:

  1. Gratuluji k navázání spolupráce a těším se na články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Mám z toho velkou radost :) Už jsem se začetla do Mezi nebem a zemí :)

      Vymazat
  2. Také očekávám Elyonovu zemi a jsem na ní zvědavá. A také jsem zvědavá na to, jak se bude líbit tobě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to jsem zvědavá, jestli se názory budou lišit! :D Já si ji nechávám zatím jako poslední :)

      Vymazat