pátek 3. října 2014

Narozeninová Giveaway!


Tak i můj blog se dočkal svých PRVNÍCH narozenin! Byly 1. října a já (bohužel) jsem na ně téměř zapomněla. Vy, kdo blog sledujete na facebookových stránkách jste si možná malého příspěvku všimli a dočetli jste se, že teď o víkendu budu pořádat malou Giveaway. Je to mé obrovské poděkování vám, mým pravidelným i nepravidelným čtenářům! :) 

GIVEAWAY!!!


O SOUTĚŽI
• Probíhá od 3. 10. 2014 do 5. 10. 2014,
• výherce bude jeden a zveřejním jej 6. 10. 2014,
• pokud se vybraný výherce neozve do 8. 10. 2014, vyberu dalšího,
• pokud vám ještě nebylo 15, tato kniha pro vás není určena - nutný souhlas rodičů,
• soutěž je určená pouze lidem z ČR,


VÁŠ ÚKOL
Vyplnit SOUTĚŽNÍ FORMULÁŘ
Formulář můžete vyplnit pouze jednou.


NA ZÁVĚR?
• Výherce bude vylosován pomocí Random.org, ale budu přihlížet i k "plusovým bodům".

Přeji vám hodně štěstí! :)

Stefanie G.

3 komentáře:

  1. Gratuluji!!!
    Máš za sebou hodně úspěchů a já ti přeji, aby se ti ty další splnily, protože si to za tu poctivou práci opravdu zasloužíš!

    OdpovědětVymazat
  2. Všetko najlepšie! :) Nech ti to dlho vydrží.
    PS. Pekný design blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    nominovala jsem Tě na TMI tag....budu ráda, když se zúčastníš. :)
    http://kouzelnaklubovna.blogspot.cz/2014/10/tmi-tag.html

    OdpovědětVymazat