úterý 3. prosince 2013

40-DAY BOOK CHALLENGE - Den 20.


Jsem přesně v půlce Challenge a zrovna nese takové perfektní téma! Možná si myslíte, že si všechny témata z challenge pamatuju, ale není tomu tak! :D Ani náhodou! Každý den se musím podívat, co mě čeká :)
Jedno z mých nejoblíbenějších filmových adaptací je pro mě už několikrát zmiňované Stmívání, to ale z důvodu, že mě dost zasáhl. Tak nějak ale doufám, že se to změní. Příští a přespříští rok bude totiž plný zfilmovaných knižních příběhu jako je Divergence, Vampýrská akademie nebo Padesát odstínů šedi. Už teď je mi ovšem jasné, že z žebříčku oblíbenosti budu moct vyloučit právě Vampýrskou akademii a mám velký strach, aby se mi Divergence líbila anebo 50 Shades. V obou případech jsem totiž značně nespokojená s hereckým obsazením. Jenže to už tak bývá, když ten příběh máte v hlavě a máte v něm své postavy. 
Tentokrát ale musím od Stmívání odstoupit. Miluji filmové zpracování HARRYHO POTTERA a PÁNA PRSTENŮ (i HOBITA). Bylo by tedy ode mě značně nefér, abych tyto filmy neoznačila za nejoblíbenější! :)




Stefanie G.



Žádné komentáře:

Okomentovat