neděle 19. června 2016

Rick Yancey - Pátá vlna #2 - Nekonečné moře (RC)

Nekonečné moře (série Pátá vlna)
Rick Yancey

Originální název: The Infinite Sea
Rok vydání: 2015
Nakladatelství: Baronet
Překlad: Renata Heitelová


Jak zbavíte Zemi sedmi miliard lidí? Připravíte je o jejich lidskost.
Cassie Sullivanová a její druhové přežili čtyři vlny ničení způsobené Jinými. Nyní, zatímco byla lidská rasa téměř vyhlazena a Pátá vlna se žene krajinou, stojí mladí lidé před volbou: připravit se na zimu a doufat v návrat Evana Walkera, nebo se vydat hledat další přeživší, než je nepřítel obklíčí. Protože další útok je velice pravděpodobný – je neodvratný.
Nikdo však nemůže očekávat, jak hluboko Jiní klesnou, ani jak vysoko se lidskost dokáže vzepnout.?

Rick Yancey mě o své genialitě přesvědčil už v Páté vlně. Trvalo mi sice dlouho, než jsem se k ní dostala, ale jakmile jsem se začetla, nemohla jsem přestat. Příběhy o mimozemšťanech moc nemusím, ale tohle… To mělo hlavu i patu. Bylo to napínavé, jedinečné. A Nekonečné moře? To bylo ještě lepší!

Celou recenzi si můžete přečíst po kliknutí na odkaz níže:



Žádné komentáře:

Okomentovat