sobota 14. června 2014

L. J. Smith - Upíří deníky #4 - Temné shledání


Procvičování rychločtení :D Aneb zase jeden rereading :)


NÁZEV: Upíří deníky #4 - Temné shledání
SÉRIE: Upíří deníky
AUTOR(KA): L. J. Smith
NAKLADATELSTVÍ: Fragment
ROK VYDÁNÍ: 2010
POČET STRAN: 272
PŘEKLAD: Lucie Schürerová
ŽÁNR: sci-fi, fantasy, upíři

HODNOCENÍ: 3,5/5



Zvítězí láska nebo žízeň po krvi? 
Nová generace nemrtvých! 
Tajemné síly promlouvají... 
Záhadných úmrtí přibývá a šílenství se šíří... 
Na pomoc přichází armáda nemrtvých... 
"…snažím se předat poselství na záchranu našeho městečka, ale sama to nedokážu. Má existence je ohrožena, tak hledám pomoc v záhrobí. 
Dokážu se vykoupit ze spárů věčného temna?" 
Hon na zlo začíná...


*STRAŠIDELNÝ ZAČÁTEK*
Čtvrtý díl této série jsem četla těsně po vydání, takže jsem měla jen matné vzpomínky na celý příběh. Rozhodně jsem byla překvapená, že je kniha na začátku tak strašidelná! Vážně! Pak jsem si až vyčítala, že jsem ji pořídila neteři k narozeninám! :D Koho by napadlo, že mě Upíří deníky kdy nechají po večerním čtení napnutou! 

*ZASE TA ELENA*
Nesmrtelná Elena je v tomto díle zase zpět! Kdo si ji oblíbil, bude nadšený, kdo ji nemá rád, bude otrávený. Já byla otrávená. L. J. Smith prostě už asi nevěděla, jak víc příběh natáhnout a Eleny jí bylo líto.

*BONNIE A MEREDITH*
Byla jsem moc ráda, že autorka dala v této knize více prostoru Bonnie a Meredith! Ty dvě mám opravdu moc ráda, i když mi stále dělá problém představovat si Bonnie se zrzavými vlasy a chybí mi její magické schopnosti ve velkém. Každopádně ona i Meredith dají příběhu tu dlouho ztracenou šťávu.

*ZLÝ UPÍR*
Stefan a Damon jsou zpět a snaží se zachránit Mystic Falls před velkým zlem! Před vetřelcem, který se rozhodl místní obyvatele zase trochu potrápit. Před Původním upírem - Klausem! Ano, konečně se setkáváme s původním knižním Klausem - a je úplně jiný, překvapivě, než ten seriálový. (Za mě je to jednoznačně seriálový Klaus!)

*POCITY*
Pocity po dočtení? Tak jako po každém dočtení Upířích deníků. :) Ne moc nadšené, ne úplně deprimující. Překvapil mě začátek, i když už jsem knihu jednou četla, ale od půlky to šlo zas jen a jen z kopce. (Navíc jsem si spletla tento díl s tím dalším, takže jsem stále čekala na jednu část, která mě po prvním čtení nechala vysmátou a šokovanou, jak nějakého autora taková hloupost může napadnout.) Každopádně to vše k Upířím deníkům prostě patří a já čtu každý díl s nadhledem. :) Mladší čtenářky (12+) rozhodně tento díl naprosto nadchne! (Mám to z pevní ruky!) 

Knihu si můžete zakoupit na Arara.cz.

Stefanie G.

Žádné komentáře:

Okomentovat