čtvrtek 12. června 2014

Očekávaný balíček!

Dnes mám prostě úžasný den! :)) S týdenním předstihem mi došel nejvíc očekávaný balíček tohoto měsíce! Dorazil až z Ameriky a vděčím za něj internetovému knihkupectví LIBRIS.CZ! Abych řekla pravdu, nevím, kdy jsem měla naposledy takovou radost jako dnes ráno! :) A co v balíčku z Amazonu bylo? :) 




Jelikož Jota zatím vydání Breakable, pokračování Easy?, neplánuje, rozhodla jsem se jej přečíst v angličtině! :) Vy si budete moci během prázdnin přečíst recenzi na tuto opěvovanou knihu, která je, jak říká sama Tammara, nejdelší, jakou kdy napsala! 
A co se týče Abbi Glines... To je prostě moje guilty pleasure! :)) Těšte se na recenze! Zatím se můžete navnadit recenzí na Fallen Too Far! Co se této série týče, nejspíš jste zaznamenali, že se ji chystá vydat Yoli během příštího roku. Já se určitě těším, ale na Abbiinu angličtinu nedám dopustit! Zbožňuji slang, který má Blair a americká vydání této knihy jsou prostě dokonalá! Takže jestli se chcete procvičit v angličtině, s Abbi to můžete zkusit, myslím, že na čtení až tak náročná není :)
Pokud si také chcete udělat radost, můžete si knihy objednat právě na Libris, jsou trošku dražší, ale nemusíte řešit proclení a podobné starosti ohledně doručení z Amazonu. :) Navíc jak říkám, sama jsem byla překvapená rychlostí vyřízení s celní poštou. Za sebe obchod musím doporučit a určitě můžete čekat i další reporty ohledně tohoto internetového knihkupectví. :) 

Krásný a sluneční den!

Stefanie G.

2 komentáře:

  1. Teším sa na recenzie a knižky vyzerajú skvelo :)
    Určite sa teším na recenziu knihy Breakable, pretože Easy? bolo celkom dobre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se budou líbit :) Právě čtu znovu Fallen too far, abych si připomněla děj, tak se asi pak nakonec jako na první vrhnu hned na druhý díl :) Ale recenze na Breakable bude během prázdnin :)

      Vymazat