úterý 24. června 2014

Christina Lauren - Božský Hráč (Beautiful Bastard #3) (RC review)

"Počkej," vyhrkl jsem, než jsem si stihl rozmyslet, co se vlastně chystám říct. Zavřel jsem oči a vzpomněl jsem si na běhání před pár dny. Byla docela hubená, ale hrudník měla pořádný. 
"Ano?"
"Jestli ještě nekupujete, ať si Ziggy koupí..." střelil jsem pohledem po Maxovi, abych se ujistil, že je zabořený do novin. Teprve potom jsem pokračoval: "Ať si koupí nějaký podprdy," zašeptal jsem. "Na běhání, jo? Ale taky nějaký... no... normální. Jo?"
- Will a Chloe, Božský hráč, str. 45

Dlouho jsem váhala, jestli se začíst do knihy Na hraně zapomnění, na kterou se moc těším, nebo právě do Hráče. Hráč zvítězil. A nelitovala jsem! Takovou dobu jsem se na něj těšila a věřila, že mě nezklame, i když jsem se bála. A můj čich na knihy mě zase nezklamal! Měla jsem pravdu. Třetí pan Božský je opravdu parádní! J

Známe už Božského bastarda.
Poznali jsme i Božského cizince.
A teď nadešel ten pravý čas poznat Willa, Božského hráče.

Po tom, co Hanně Bergstromové její starostlivý bratr udělá přednášku o tom, že má úplně katastrofální (protože nulový) společenský život a je zahrabaná zaživa v přípravě na doktorát, nezbývá jí nic jiného, než poslechnout a využít jeho návrh: vypadne ven, seznámí se s novými lidmi, začne randit. A kdo jí pomůže proměnit se ve žhavou dračici, po které budou toužit všichni muži? Nikdo jiný než přítel jejího bratra, božský Will Sumner – investor a dokonalý playboy!
Will riskem doslova žije, ale starat se o brýlatou šprtku, „malou“ kámošovu ségru, ho opravdu ani v nejmenším neláká… až do té divoké noci, kdy ho jeho nevinná svůdná žačka naláká do postele a ukáže mu věci, na které už nikdy nezapomene. Jakmile Hanna objeví sílu svého sex-appealu, je jen na Willovi, aby dokázal, že je opravdu tím jediným mužem, kterého v životě potřebuje.

Originální název: Beautiful Player
Série: Božský Bastard
Autor: Christina Lauren
Díl v pořadí: 3.
Nakladatelství: Jota
Překlad: Květa kaláčková
Počet stran: 352
Rok a měsíc vydání: 2014/06
Klíčová slova: erotika, romantika
Přibližný doporučený věk: 18+
Jota: 348 Kč / online 248 Kč (do konce června 2014 stále platí "červen bez poštovného")


Christina Lauren je pseudonym dvou autorek,Christiny Hobbsové a Lauren Billingsové.Na románu Božský bastard začala Christina Hobbsová pracovat v roce 2009 a pod názvem The Office zveřejnila první verzi na internetu,kde vzbudila ohromný zájem.Později ho s pomocí Lauren Billingsové přepracovaly a upravily do knižní podoby s titulem Beautiful Bastard.  [Databáze knih]

Třetí Božský je opravdu BOŽSKÝ
Stylu, kterým Christina s Lauren píší jsem propadla už dávno s Božským bastardem. Moc dobře jsem věděla, že si nenechám ujít ani Cizince a už vůbec ne Hráče. Musím se přiznat, že k této sérii mám mnohem blíže než k už tolik zmiňované sérii Padesáti odstínů, že to snad ani není možné. Ačkoliv… Je tu jedna maličkost… Docela jsem se před čtením obávala, že třetí pan Božský už nebude tak dokonalý. Že Christina s Lauren už nebudou mít co vymýšlet a že příběh pojede ve starých kolejích jen s jinými postavami. I takové názory jsem četla.
Mně štěstí přálo a já se do Hráče hned po několika kapitolách zamilovala! Styl, jakým na vás obě autorky vybafly hned v první kapitole s nějakou tou sexuální eskapádou, je ten tam. Musíte si ještě dlouho počkat! A to bylo to, co se mi líbilo.
Kniha je psaná z pohledu obou hlavních postav, tak jako předchozí dva díly. Ze začátku se na děj koukáte očima Hanny a pak, když se Will konečně objeví, čtete příběh z jeho úhlu pohledu. Mně osobně se ten jeho líbil mnohem, mnohem víc!
Ale teď už na chvíli k ději…
Ziggy, neboli Hanna, je nejmladší dcerou Bergerových. Stále je jen zalezlá v laboratoři a soustředí se na svůj doktorát. To se ale nezamlouvá jejímu otci a nejstaršímu bratrovi Jansenovi. Především její bratr je přesvědčený, že by ve svých čtyřiadvaceti letech měla chodit víc mezi lidi a užívat si života. Někoho takového, kdo to umí a každý den to praktikuje, zná. Je to jeho nejlepší kamarád Will. Ten Will, do kterého byla Hanna celé své pubertální roky zamilovaná, ten Will, který ojížděl každou sukni, ten Will, který měl i pletky s její jedinou sestrou Liv. Jansen Hannu přesvědčí, že se mu musí ozvat, když bydlí oba dva v New Yorku. Je to přece jen rodinný přítel.
A tak začíná romantická a erotická houpačka. Hanna si vezme Jansenova slova k srdci a rozhodne se, že ač ji Will jakkoli přitahuje, bude si jen a pouze užívat. Naučí se od tohoto proslulého děvkaře, jak randit a jak flirtovat. Nic víc.
Nic netušící Will této hře ale propadá sám a neví, jak si se svými pocity naložit, když Hanna stále trvá na vztahu založeném na „kamarádi s výhodami“.
Rozhodně je to ze začátku vtipná podívaná a musím říct, že jsem si Willa opravdu oblíbila. Byl tak šarmantní, zábavný a… A fiktivní :D Vlastně se mi líbilo, že jsou věci najednou naopak – děvkař Will se zakouká, zatímco šprtka Hanna se chce jen bavit.
Kdo mi ale bohužel nesedl, byla právě samotná Hanna. Na začátku mi přišla uťáplá, ale hned, jakmile se znovu potkala s Willem, byla pěkně sprostá, až jsem sama koukala. :D Ale na to jsem si po chvíli zvykla. Užívala jsem si jejich vzájemného škádlení a narážek. Do té doby, než se z ní stala jakási puberťačka, která neví, co chce. Na začátku po Willovi toužila a snila o něm, pak ho svým způsobem měla a chovala se hloupě (slabě řečeno). To vážně nebyl můj šálek kávy a doufala jsem, že s tímhle chováním brzy přestane. Ke konci jsem ji bohužel nemohla ani vystát.
Přesto přese všechno jsem si čtení užívala! Třetí Božský mě nezklamal a byl opravdu BOŽSKÝ!


Svět je výjimečný pro ty, kdo jsou sami výjimeční.
- Will, Božský hráč, str. 209

Božský Bastard i Cizinec stále na scéně
Pokud jste si zamilovali Bennetta i Maxe tak jako já, určitě oceníte, že je Will jejich velmi dobrý přítel a tudíž se s nimi i jejich drahými polovičkami znovu setkáte. Sice jen okrajově, ale  hlášky Bastarda i Cizince vám pozvednou náladu a rozveselí den!
Když se pak přidá Chloe a Sára, je to opravdu zábavné čtení! Já sama jsem za jejich přítomnost byla moc ráda. Najednou to nebylo až tak stereotypní (samý sex), ale dozvěděli jste se něco i o postavách z předchozích dílů (a že na konci budete zírat, kam se vše najednou dostalo). Mně osobně to nalákalo na rereading celé série! 

"Ach, Victorie," zaskřehotal. "Ty máš tajemství? Rád pomáháš dámám vybírat dobře sedící spodní prádýlko?"
"Naser si," řekl jsem se smíchem. Tvářil se jakoby Leeds United zrovna vyhráli zasranej šampionát. "Chodí se mnou ráno běhat a nosí... cosi. Prostě to není sportovní podprsenka. A její prsa dělají..." naznačil jsem ten pohyb rukou. "Takovou tu divnou věc, jako by měla čtyři kozy?"
- Will a Max, Božský hráč, str. 46
Pocity a doporučení
Vy, co jste četli Bastarda i Cizince, nebo jen Bastarda, už jistě máte nějakou tu představu, co od Hráče očekávat. Je to taková pohádka pro duši. Takový dezert po těžším a náročnějším čtení. Je to skvělý společník na víkend k vodě, kdy si budete okusovat nehty, rozhlížet se okolo a co nenápadněji se červenat a culit.
Ale nenechte se zmást, Hráč je přece jen jiný než Bastard či Cizinec. Will nemá potřebu schovávat si Hanniny kalhotky ani si ji tajně fotit. Zato má jiné své zájmy. A vlastně bych řekla, že se od Bennetta i Maxe hodně liší. I když jej Christina s Lauren vylíčily jako děvkaře, mně takový nepřišel. Ano, byla tu úterní Kitty a sobotní Alexis (nebo naopak) a pak možná nějaká ta holka mezitím, ale pořád mi to nepřipadalo tak nějak děvkařské. Will byl na to až moc rozumný. Možná i trochu naivní a zabředlý ve stereotypu, který ho nebavil. Ale rozhodně nebyl divoký a neplál za každou krátkou sukní.
Co se týče mých pocitů z Hráče, jsem jím nadšená! Opravdu a neskutečně nadšená! Nezklamal mě, nebyla jsem v rozpacích a ani jsem neměla touhu přestat číst. Spíš jsem do knihy hleděla dlouho do noci. Jeden večer jsem se začetla a šla spát ve dvě ráno. Druhý den jsem ji dočetla. Tak moc se mi líbila!  A tímto také Hráče DOPORUČUJI! A zároveň s touto recenzí doporučuji i celou sérii. 
Tak jak jsem psala už v recenzi na Cizince – Hráč není Bastard, nikdy nebude. A ani nikdy nebude Cizincem s dokonalým přízvukem. Je to prostě Will, který přesně ví, co má ženám říct, jak se k nim má chovat, aby mu roztekly před očima. Umí to s nimi. Je hráč. To je jeho přednost. A pokud se o něm chcete dozvědět víc, neváhejte a pusťte se do čtení! Kupte si ho, pohodlně se usaďte, nenechte se ničím rušit a čtěte! J Will Sumner za to prohýřené odpoledne ve fantazijním světě stojí! J

Úryvek

Recenze na předchozí díly
 Recenze na Bastarda má na blogu největší úspěch! :)

Série Sweet Filthy Boy
Prozradím vám, že Jota se pomalu připravuje i na vydání prvního dílu nové série této autorské dvojice. Zatím vše není jisté, ale já bych byla naprosto nadšená! Vy také?



A otázka na závěr: Kterého Božského máte nejraději? :) 
Já sama se asi nejvíc přikláním právě k Willovi :) Ale rereading série to jistí :D

Hodnocení:
5 hvězdiček z pěti

Za recenzní výtisk velmi děkuji nakladatelství Jota
Knihu si můžete koupit ZDE!

Stefanie G.


Obálka a anotace: Jota
Ostatní obrázky: Goodreads

Žádné komentáře:

Okomentovat