středa 5. listopadu 2014

Abbi Glines - Too Far (#1,5 nebo #4) - Rush Too Far




Předtím, než jsem se vrhla na čtení Forever Too Far mě znovu lákal první díl. Jelikož jsem ale první díl četla už dvakrát, rozhodla jsem se, že se začtu do Rushova pohledu na věc. Abbi tuto knihu napsala jako poslední ze série Too Far, ale klidně si ji můžete přečíst jako druhou nebo třetí. A to jsem taky udělala.

Název: Rush Too Far
Série: Fallen Too Far/ Rosemary Beach
Autor: Abbi Glines
Díl v pořadí: 1,5 nebo 4
Nakladatelství: Atria Books
Počet stran: 240
Rok a měsíc vydání: 2014/05
Klíčová slova: NA, romantika, erotika
Přibližný doporučený věk: 18+
Libris: 534 Kč


Fallen Too Far was Blaire's story. Now it's time for Rush to share his side.

Everyone in Rosemary Beach thinks they know how Rush Finlay and Blaire Wynn fell in love. But Rush is back to tell his side of the story...
Rush has earned every bit of his bad-boy reputation. The three-story beach house, luxury car, and line of girls begging for time between his sheets are the envy of every guy in Rosemary Beach, and Rush handles it all with the laid-back cool of a rock star’s son. All he needs are his best friend, Grant, and his sister, Nan.
Until Blaire Wynn drives into town in her beat-up pickup truck with a pistol under her seat. The Alabama farm girl instantly captures Rush’s attention once he discovers that the angelic beauty is his new stepsister, but he vows to keep his distance. Even if she needs his help. Even if he craves her.
Because Rush knows why Blaire is all alone in the world, forced to ask for help from the father who abandoned her three years ago. And he knows if he gets too close it will destroy Nan, who has a secret connection to Blaire.
He has every reason in the world to stay away from her. Find out why he doesn’t...

***

Fallen Too Far byl příběh Blaire. Teď je čas, aby vám Rush povykládal ten svůj.

Všichni si v Rosemary Beach myslí, že vědí, jak se do sebe Rush Finlay a Balire Wynn zamilovali. Ale Rush je zpět, aby vám pověděl svůj příběh…
Rush dostál své reputace bad-boye v každém směru. Třípatrový dům na pláži, luxusní auto, a řada dívek, které ho žadoní, aby si na ně ve své posteli udělal čas. To jsou záviděníhodné věci pro každého chlapa v Rosemary Beach. A Rush to všechno zvládá s naprostým nadhledem syna rockové hvězdy. Vše co potřebuje je jeho nejlepší kámoš Grant a jeho sestra Nan. 
Až do chvíle, kdy do města doraží Blaire Wynn ve svém otlučeném pickupu s pistolí pod sedadlem. Tahle Alabamská holka okamžitě upoutá Rushovu pozornost, a jakmile zjistí, že tato andělsky krásná dívka je jeho nevlastní sestra, slibuje, že si zachová odstup. I přesto, že potřebuje jeho pomoc. I přes to, že po ní touží.
A to kvůli tomu, že ví, proč je Blaire na celém světě sama, nucena prosit o pomoc svého otce, který ji před třemi lety opustil. A ví i to, že kdyby se sblížili, zničilo by to Nan, která je tajně spjatá s Blaire. 
Má všechny důvody na světě, aby se od ní držel dál. Zjistěte, proč to nezvládá…





Abbi Glines je Alabamská rodačka. Její první novela jí vyšla roku 2011 a poté náslodovalo několik bestsellerů podle New York Times, jako je například série Seabreeze, The Existence, The Vincent Boys či The Vincent Brothers.



Rushův příběh
Pokud jste četli moji recenzi na Fallen Too Far, nejspíš už tušíte, o čem bude tato kniha. Je to stejný příběh vyprávěný z Rushova pohledu
Rushe jsem si nemohla nezamilovat, a tudíž jsem se vrhla na čtení i této knihy, i když svým způsobem nenabízela nic nového. Ale musím říct, že byla stejně tak dobrá, jako ta první.
V tomto díle nahlédnete do situací, které znáte již z Fallen Too Far, ale i do nových. Dozvíte se, co se honilo hlavou Rushovi, jak se on zamiloval do Blair. Poznáváte toho syna slavného rockera, toho muže, kterému ženy samy skáčou do postele, ale jeho doopravdy zaujala jen jedna. Dcera chlápka, kterého si vzala jeho matka. Jeho nevlastní sestra. Dívka, kterou z celého srdce nenávidí jeho nejmilovanější sestra, pro kterou by udělal cokoliv.
Ale jak se od Blair má držet dál, když ví, že stejně, jak ona přitahuje jeho, přitahuje i on ji?

Postavy
Kromě Rushe, jeho sestry Nan a Blair se setkáte se spoustou dalších postav. Je tu Rushův nevlastní bratr Grant, a další Rushovi přátelé, ať už bližší nebo vzdálenější. Taky pracovníci z golfového klubu nebo Naniny kamarádky, které se řadí do fronty, jen aby se dostaly do postele jejího bratra. Mimo to se v závěru objeví i Rushova sebestředná matka a Blaiřin otec.
Postav je v příběhu víc než dost, ale rozhodně nebudete mít problém s orientací. Každá postava je pro příběh svým způsobem důležitá.

Angličtina
Angličtina je jako u všech knih, které jsem od Abbi zatím četla prostě a jednoduše parádní. Moc si ji užívám a dozvídám se nová slovíčka. Myslím si, že by knihu zvládli přelouskat i ti, kteří v angličtině často nečtou. Tím ovšem nemíním začátečníky, i když i ty by mohla bavit a nemuseli by s ní mít takový problém.

Postřehy, pocity a doporučení
Slovo na závěr? Moc se mi tento díl líbil. Bála jsem se, aby mě nezklamal, protože mnoho příběhů, které jsou jako první vyprávěné z pohledu hlavní hrdinky, a pak se objeví i z pohledu jejího protějšku, nebývají všechny dobré. Ale v tomto mě Abbi nezklamala. Užívala jsem si Rushovu knihu stejně, jako jsem si užívala tu Blaiřinu. Hodně věcí mi zapadlo do sebe a už jsem si nelámala hlavu s tím, co asi v tu chvíli dělala Rush, když Blair byla tam a tam.
Rush Too Far je jednoznačně oddychové čtení. Pro mě dokonale oddychové. A musím říct, že Abbiiny knihy nejspíš už budu číst jen v angličtině, protože si myslím, že občas tak úžasné situace a hlášky prostě nemůžou jít tak přesně přeložit, aby určitá chvíle zněla stejně jako v původním znění. Navíc občas nechybí ani slang, který k tomu všemu, co se v knize odehrává, prostě patří.
Takže pokud máte rádi Young Adult a New Adult knihy, Rushův příběh si rozhodně nenechte ujít, stejně jako celou sérii Too Far. Já sama jsem jí propadla a věřím, že vás bude takových víc. J





Hodnocení:
5 hvězdiček z pěti

Knihu si můžete koupit ZDE
Za výtisk velmi děkuji knihkupectví Libris!

Stefanie G.


Žádné komentáře:

Okomentovat