středa 12. března 2014

BLACK ICE by Becca Fitzpatrick COUNTDOWN!


Držím v ruce Paniku a vzpomněla jsem si na Beccu Fitzpatrick, jak dlouho trvá, než vyjde její nová kniha, na kterou už se dlouho těším - BLACK ICE. Ta myšlenka ve mně hlodala tak dlouho, dokud jsem se nerozhodla najít nové informace o tomto titulu a poštěstilo se mi! Nejen že jsem našla odpočítávač jejího vydání - vyjde v USA 7. 10. 2014!!! (odpočítávač najdete níže pod odpočítávačem blogových narozenin)- ale zjistila jsem, že tuto novinku bude vydávat nakladatelství Egmont! Becca tuto informaci uvedla na svém blogu! Těšíte se tolik jako já? :)) Já se totiž nemůžu dočkat!


Sometimes danger is hard to see... until it’s too late. 
Britt Pfeiffer has trained to backpack the Teton Range, but she isn't prepared when her ex-boyfriend, who still haunts her every thought, wants to join her. Before Britt can explore her feelings for Calvin, an unexpected blizzard forces her to seek shelter in a remote cabin, accepting the hospitality of its two very handsome occupants—but these men are fugitives, and they take her hostage. 
In exchange for her life, Britt agrees to guide the men off the mountain. As they set off, Britt knows she must stay alive long enough for Calvin to find her. The task is made even more complicated when Britt finds chilling evidence of a series of murders that have taken place there... and in uncovering this, she may become the killer’s next target. 
But nothing is as it seems in the mountains, and everyone is keeping secrets, including Mason, one of her kidnappers. His kindness is confusing Britt. Is he an enemy? Or an ally? 


-------------------------------------

Někdy si jen těžko všimnete nebezpečí... než už je příliš pozdě.

Britt Pfeiffer trénovala na túru na Teton Range, ale není připravená na to, že ji její ex-přítel, který stále pronásleduje každou její myšlenku, chce doprovázet. Předtím, než si Britt může uvědomit své city ke Calvinovi, donutí ji nečekaná bouře hledat útočiště v odlehlé chatě a přijímá pohostinnost jejích dvou obyvatel - ale tito muži jsou na útěku a berou ji jako rukojmí.

Výměnou za její život Britt souhlasí, že je vyvede z hor. Když vyrazí, je Britt jasné, že musí zůstat na živu tak dlouho, aby ji Calvin mohl najít. Tento úkol je ještě složitější, když Britt zjistí mrazivé(děsivé) důkazy o sérii vražd, ke kterým v horách došlo... a po tomto odhalení se Britt může se stát dalším cílem vraha.
Ale v horách není nic takové, jak se zdá a všichni mají svá tajemství, která se snaží uchránit, včetně Masona, jednoho z jejích únosců. Jeho laskavost Britt mate. Je nepřítel? Nebo spojenec? (*můj amatérský překlad)

Ukázku si můžete přečíst ZDE

Stefanie G.





2 komentáře:

  1. No to je ostuda! Já, taková milovnice Hush Hush, zjistím až dneska, že Becca vydává novou knížku! No co to sakra je? Vždyť jsem o ní nedávno projela snad milion webů a nenašla jsem jedinou zatracenou zmínku, že by vydávala něco nového... Pche, a to si říkam fanoušek? No, co to jako je?! Už se nemůžu dočkat! Ta anotace. Ta obálka... je to naprosto něco jiného než Hush Hush( och god Patch...save me someone!)-což mě přivádí k nápadu, že by mohla napsat nejakou tu novelku ;S :D No, ale teď k přítomnosti... už chci tu knížku! Jestli tam sakra bude jeden z hl sexy boyů jako je Patch, tak potěš ámen, myslím, že už to nepřežiju a sekne to se mnou! To, co mi dokázal způsobit můj sexy padlý anděl, nedokázala zatím ještě žádná postava... a že jich bylo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já se to dozvěděla taky poměrně pozdě :) Nebo spíš jsem o ní věděla a pak na to zapomněla, tak jsem si říkala, že nebude špatné hodit takovou novinku i na blog :) Moc se těším, až vyjde. Překvapilo mě, že ji i Egmont bude vydávat tak brzy, takže alespon nebudeme muset dlouho čekat! :))

      Vymazat